+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Обслуговування мережевого обладнання, знижка 30%

Обслуговування мережевого обладнання, знижка 30%

Не працює доступ в Інтернет? Погане покриття Wi-Fi? Не можете підключитися до комп'ютера в локальній мережі? Низька швидкість копіювання файлів? – У сучасному світі ці питання є повсякденними та повинні зважаться швидко, що б не вплинути на роботу персоналу. Відсутність комунікацій із зовнішнім світом не тільки порушують діяльність компанії, але і псує її репутацію в особі клієнтів та партнерів.

Щоб вирішити ці та подібні проблеми, а також звести до мінімуму ймовірність їх виникнення, ми пропонуємо Вам організувати обслуговування мережевого обладнання та бездротових засобів зв'язку (Wi-Fi, Wi-Max, тощо). Обслуговування виконується на підставі абонентського договору, умови якого передбачають віддалену технічну підтримку в режимі 24/7.

У період з 1 лютого 2016 року по 20 жовтня 2016 року, діє акція «Мережева стабільність», у рамках якої надається знижка 30% на технічне обслуговування мережевого обладнання в офісі. Слід зазначити що, ми надамо перший місяць обслуговування безкоштовно, за умови укладення договору на 1 рік. Пропозиція діє для організацій територіально розташованих в місті Київ та Київській області.

Обслуговування мережевої інфраструктури включає до себе послуги з підтримки наступних мережевих пристроїв: мультиплексорів, маршрутизаторів, точок доступу, комутаторів, медіаконверторів, модемів та іншого активного обладнання. Під час робіт з обслуговування ми здійснюємо діагностику завантаженості каналів, настройку параметрів, відновлення ПО, перегляд статистики та виявлення помилок, що виникають в роботі обладнання та багато іншого. Роботи також включають в себе перевірку стану антен та несучих конструкцій. Реагування на аварійні ситуації здійснюється протягом 2 годин.

Приймання системи на обслуговування включає в себе аудит стану всіх активних та пасивних пристроїв та усунення знайдених несправностей. У планові роботи входить перевірка мережевих пристроїв, а також кабельної інфраструктури на предмет виявлення технічних несправностей та подальше їх усунення.

Своєчасна технічна підтримка це запорука працездатності системи при оптимальних трудових, а також матеріальних витратах. Вчасно виявлена несправність попередить можливу аварійну ситуацію, а це, безсумнівно, зменшить ймовірні втрати організації.

Що б замовити обслуговування мережевого обладнання в офісі, за акційною ціною, звертайтеся до наших фахівців.

Назад в: Передача даних 01-02-2016

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також