Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Згідно зі статистикою Національного центру кібербезпеки (NCSC) і дослідженням аналітиків в області відеоспостереження, сучасні інтелектуальні...
Інновації бренду Axis поповнилися лінійкою IP-камер з новітнім процесором ARTPEC-7, який покращує візуалізацію, забезпечує сильне...
Компанія Genetec запропонувала інноваційне рішення для розслідування крадіжок в роздрібних магазинах. Розробка отримала назву Security Center...
Згідно попередніх звітів фахівців компанії IHS Technology, загальна кількість державних проектів «Безпечне місто» до 2025 року збільшиться у 4 рази – по мірі того, як міський уряд буде залучати до співпраці ділові кола.
У створеному дослідницькою компанією звіті були розглянуті прогнози зростання області проектів «Безпечне місто» у наступні 12 років. На даний момент у США існує 21 проект даного типу, а до 2025 року кількість таких об'єктів значно зросте. При цьому сумарний обсяг інвестицій у проекти, що склав у 2013 році близько $ 1 мільярду, через 12 років збільшиться до $ 12 мільярдів.
Фахівці усвідомлено звузили поняття «Безпечне місто» до інформаційно-комунікаційних високоінтегрованих технічних комплексів, що включають як мінімум три функціональні зони міста. До числа даних зон, за установкою дослідників, увійде транспортна, энергетична и фізична інфраструктура, а також система безпеки, засоби управління будівлями та спорудами. Головна частина проектів, що задовольняють даним умовам, розміщується у макрорегіоні EMEA (Європа, Африка, Близький Схід), але до 2025 року лідерство повинно перейти до Азіатсько-Тихоокеанського регіону. До 2025 року там буде створено 32 проекта «Безпечне місто», на той час, як у EMEA – 31, а в американському регіоні – 25.
Моделі «Безпечне місто» зазвичай розробляються та впроваджуються у співпраці органів управління з бізнес-структурами. Найбільш важливими бізнес-моделями впровадження даних рішень є «будівництво-експлуатація-передача» (BOT), «будівництво-експлуатація-поступка» (BOC) та впровадження, як міського об'єкту (MOD).
Найвідомішою моделлю є BOT, при якій муніципальні архітектори тісно співпрацюють з партнером-приватною компанією, яка створює сервіси та впроваджує необхідні інфраструктури. Цей партнер відповідає також за управління та функціонування даної інфраструктури тимчасово до її передачі у власність міста. Наступні дві моделі відрізняються рівнями відповідальності щодо експлуатації, побудови та обслуговування проектів.
Поділитися з друзями:
Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.