+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Впроваджені стандарти технічного обслуговування ITSM

Впроваджені стандарти технічного обслуговування ITSM

З 1 листопада 2011 року компанія «Кластер-плюс» впроваджує нові стандарти технічного обслуговування ITSM (IT Service Management). Вони дають змогу значно підвищити ефективність роботи підприємств різних галузей.

Суть нововведення полягає в тому, що підтримка буде здійснюватися не тільки в технічному напрямку, але і в напрямку підтримки бізнес-процесів компанії. Іншими словами технічне обслуговування буде предоставлятся відповідно до міжнародної практики в цій галузі - стандартами ITSM (IT Service Management).

Комплексний підхід передбачає якісно інший рівень надання послуги: цільовими об'єктами обслуговування стають не окремі елементи інфраструктури, а всі сегменти ИТ структури компанії.

На сьогоднішній день створено відділ, який виконує функції контролю і підтримки сервісів в напрямку ІТ-аутсорсингу.

Назад в: В компанії, Різне 28-11-2011

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Продовження ліцензії до 27 квітня 2016 року
Продовження ліцензії до 27 квітня 2016 року

29 квітня 2011 Міністерство регіонального розвитку та будівництва України в особі Інспекції державного архітектурного контролю доповнили і...

Весняний конкурс на кращу статтю
Весняний конкурс на кращу статтю

1 лютого 2013 року розпочинається весняний конкурс на кращу статтю. За підсумками конкурсу буде вручено: 1 місце – контракт на...

Підвищення кваліфікації по LG-Ericsson АТС IPECS-MG
Підвищення кваліфікації по LG-Ericsson АТС IPECS-MG

Співробітники нашої компанії пройшли підвищення кваліфікації по системамі зв'язку LG-Ericson та отримали кваліфікаційні сертифікати «По...

Всі новини