+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Який телефонний кабель краще

Який телефонний кабель краще

Телефонний кабель являє собою набір провідників, призначених для відкритої і прихованої абонентської проводки.

Класифікація кабелів зв'язку здійснюється по області застосування, умов прокладки і технічним характеристикам. Вони можуть використовуватися для прокладки на вулиці і в приміщенні, під землею і під водою, а також для підвісу між опорами. Всі кабелі зв'язку розрізняють по смузі частот, вони бувають низькочастотні – до 10 кГц і високочастотні – понад 10 кГц. Крім цього телефонний кабель діляться на броньований і звичайний, без броні.

Щоб вибрати телефонний кабель краще, потрібно звернути увагу на товщину перерізу провідників і категорії захисту від перешкод. Також для виконання поставленої задачі потрібно знати кількість пар і тип обплетення. Опис і ціни на кабель дивіться тут.

Струмопровідні жили кабелю зв'язку виготовляються з міді і алюмінію, забезпечені ізоляцією (повітряно-пористого або пористо-паперової). Всі пари провідників мають кольорове маркування. Жили можуть мати повивную або пучкову скручування провідників. При повивной скрутки дроту в жилі розміщуються концентричними шарами (повивами). При пучковій скрутки дроту розташовуються суцільним пучком, а напрямок скрутки всіх елементів однакова.

Який телефонний кабель ви використовуєте?

Назад в: Технічні, Телефония 10-05-2016

Оцініть публікацію?

Відповісти
Помню раньше телефон подключали «лапшей», а сейчас ее купить уже проблема.
Відповісти
А ты попробуй обжать коннектор или расшить розетку и поймешь, почему ее не продают уже. Не помню, но кажется срок службы у «лапши» очень маленький. Оплетка слабая и обрывы часто будут. В общем, «лапша» уже не актуальна.
Відповісти
Мне она для других задач нужна, а переплачивать не хочу.
Відповісти
Не понимаю, кто еще проводными телефонами пользуется, они не нужны вообще. Мобильная связь рулит!
Відповісти
Многие организации с тобой не согласятся. Стационарный телефон в офисе еще актуален – разговоры можно записывать и внутри компании связь бесплатная. А если мини-АТС поставить, то можно экономить на многоканальности. Например: купил четыре внешних линии, а говорить могут 10 сотрудников, потому что все одновременно не звонят...
Відповісти
Сейчас почти у всех операторов разговоры внутри сети бесплатные, Звонки записывать не всем нужно, а экономия не существенная, так как АТС еще купить и настроить нужно. Окупаться будет 100 лет.
Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку