+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню

Сервіс і гарантія

Сервіс і гарантія

Компанія «Кластер» надає гарантію відповідно до чинного законодавства України. Товари, пропоновані нашою компанією, мають офіційну гарантію, і підлягають ремонту в авторизованих сервісних центрах виробника. Отримавши товар, перевірте комплектацію, відсутність механічних пошкоджень та наявність гарантійного талона. Без талона ви не зможете отримати гарантійне обслуговування.

Для удобства клиентов предусмотрены различные варианты гарантийного и послегарантийного сервиса, которые в зависимости от Ваших пожеланий могут иметь нестандартные варианты.

За бажанням клієнта ми можемо надати:

  • розширену гарантію на товари;
  • гарантію на будівельно-монтажні роботи;
  • комплексну гарантію на систему.

Розширена гарантія на товари включає в себе збільшений термін дії гарантії від виробника за рахунок компанії «Кластер» і послуги доставки. Тобто в разі поломки устаткування, купленого у нас, наші фахівці приїдуть до Вас, візьмуть обладнання і відвезуть його в сервісний центр, а після ремонту доставлять його Вам назад.

Розширена гарантія на товари включає в себе збільшений термін дії гарантії від виробника за рахунок компанії «Кластер» і послуги доставки. Тобто в разі поломки устаткування, купленого у нас, наші фахівці приїдуть до Вас, візьмуть обладнання і відвезуть його в сервісний центр, а після ремонту доставлять його Вам назад.

Комплексна гарантія на систему включає в себе комплекс аварійно-відновлювальних робіт викликаних поломкою обладнання. Тобто в разі поломки системи, зробленої нами, ми приїдемо і безкоштовно протестуємо систему, визначимо несправне обладнання, демонтуємо його та відвеземо в сервісний центр. Після ремонту доставимо обладнання назад, підключимо, налаштуємо і перевіримо працездатність системи в цілому. Якщо поломка сталася внаслідок неправильного або нецільового використання, порушення умов експлуатації або умисного пошкодження системи замовником або сторонніми особами, то такий виїзд повинен бути сплачений.

Розширена гарантія або післягарантійний сервіс, є додатковими послугами, і надаються тільки на підставі договору.

Техпідтримка
Техпідтримка клієнтів

Зламалося обладнання? Обрив на мережі? Напишіть нам і наші фахівці усунуть поломку ...

Подати заявку
Новини та події
Система контролю доступу SMARTair: управління з будь-якої точки
Система контролю доступу SMARTair: управління з будь-якої точки

Складна організація, неоднорідність і висока динаміка людської активності в сучасних робочих просторах вимагає постійного прогресу в сфері...

Датчики для «розумного будинку» запам'ятовують уподобання мешканців
Датчики для «розумного будинку» запам'ятовують уподобання мешканців

Управління «розумним будинком» виходить на новий рівень – тепер вам не доведеться проробляти маніпуляції, щоб вибрати найбільш зручну...

Приховане відеоспостереження Live Privacy Shield: інновації від Axis
Приховане відеоспостереження Live Privacy Shield: інновації від Axis

Компанія Axis представила інноваційну розробку для систем відеоспостереження, що дозволяє маскувати (приховувати) в відеопотоці в режимі...

Всі новини