Каталог
+380Показати номер

Різновиди телефонії: аналоговий та цифровий зв'язок

Різновиди телефонії: аналоговий та цифровий зв'язок

На сьогоднішній день існують два основні різновиди телефонії: аналоговий та цифровий зв'язок. Розподіл відбувається на станції, за типом комутації. Довгий час аналогова телефонія була єдиним можливим варіантом, однак в останні кілька років їй на зміну стали поступово приходити цифрові форми. Аналоговий та цифровий зв'язок відрізняються між собою та володіють різними особливостями. Давайте розберемося, що представляють собою ті й інші варіанти телефонії.

Аналогова телефонія

Аналогова, вона ж традиційна, телефонія на основі телефонного кабелю та підключення до АТС, сьогодні поступово витісняється з ринку телефонних послуг більш сучасною та функціональної IP телефонією. Тим не менше, кількість впроваджених автоматичних телефонних станцій, які продовжують використовуватися, як і раніше істотно.

Основним недоліком аналогової телефонії є необхідність інсталяції окремої структурованої кабельної мережі. А це дорого та не завжди можливо (у зв'язку з архітектурою будівлі, ландшафтом місцевості та іншими факторами).

Цифрова (IP-телефонія)

Цей тип телекомунікацій дозволяє створювати багатофункціональні системи цифрової телефонії на основі корпоративної IP-мережі. Ці системи забезпечують всіх корпоративних абонентів великим набором якісних послуг з передачі голосу, факсимільних повідомлень та інших даних. Для тих компаній, які мають територіально-розподілену структуру, сервіси IP-телефонії підтримуються, на всіх рівнях: рівні центрального офісу та всіх віддалених об'єктів. Головне, щоб кожна філія була підключена до єдиної корпоративної IP-мережі.

IP-телефони

IP-телефонія зручніша та дешевша аналогового зв'язку, побудованого на основі кабельних мереж. Вона легко розгортається, не має обмежень у розширенні функціональних можливостей, забезпечує швидку передачу голосових даних в хорошій звуковій якості. Канал зв'язку в IP-телефонії захищений значно краще, ніж в аналоговому варіанті.

Крім очевидних плюсів у IP-телефонів є й недоліки. У деяких випадках мова співрозмовників може пропадати або приходити із запізненням, а може бути і так, що слова в мові будуть мінятися місцями. Це пояснюється так: мовні потоки при передачі перетворюються в IP-пакети, які можуть йти з різною швидкістю або навіть губитися по дорозі. Однак, ці проблеми вирішувані оператором зв'язку.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 13-12-2011

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння

Системи пожежогасіння призначені для запобігання пожежі та мінімізації її можливих наслідків, для уникнення людських жертв....

Як формується вартість системи пожежогасіння?
Як формується вартість системи пожежогасіння?

Вартість системи пожежогасіння визначається рядом аспектів, що включають в себе специфічні особливості кожної окремої системи....

Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень
Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень

Для забезпечення комфорту житлового приміщення, сьогодні, великою популярністю користується втоматизація вентиляції та кондиціонування...

Всі статті