+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

GSM мережа та можливості GSM систем зв'язку

GSM мережа та можливості GSM систем зв'язку

GSM (Global System for Mobile Communications) – глобальна система зв'язку з рухомими об'єктами) технологія зародилася в надрах компанії Group Special Mobile, успадкувавши від неї ж скорочення GSM, але з плином часу трактування скорочення змінилося на Global System for Mobile.

Роботи над технологією GSM проводилися ще в 80-х роках, але перша робоча GSM мережа буда побудувана тільки у 1992 році в Європі. Технологія GSM використовує чотири частотні діапазони 850/900/1800 та 1900 МГц.

Можливості GSM

GSM мережа – це найпоширеніший стандарт зв'язку в світі на сьогоднішній день. GSM 1800 – стандарт мобільного зв'язку (цифровий), що використовує частоти 1710-1880 МГц. При купівлі мобільного телефону необхідно з'ясувати, в якому стандарті працюють місцеві оператори стільникового зв'язку, тому що телефон стандарту GSM 1800 не буде функціонувати в мережі GSM 900, а апарат стандарту GSM мережі 900 – в мережі GSM 1800.

Стаціонарний GSM телефон

Практично всі сучасні провайдери в Європі використовують стандарти GSM 1800 та GSM 900 (див. «GSM 900»), тому найбільш популярними є дводіапазонні телефонні апарати GSM 900/1800 – при включенні такої телефон сам за частки секунди визначає, на якій частоті сигнал краще, та налаштовується на нее. Стандарт GSM відноситься до мереж другого покоління (2G), хоча на 2006 рік умовно знаходиться у фазі 2,5G (1G – аналоговий стільниковий зв'язок, 2G – цифровий мобільний зв'язок, 3G – широкосмуговий цифровий стільниковий зв'язок, коммутируемая багатоцільовими комп'ютерними мережами, у тому числі Інтернет).

Можливості GSM систем зв'язку:

  • передача голосової інформації;
  • передача факсимільних повідомлень;
  • послуги передачі даних, у тому числі пакетна передача даних – GPRS (General Packet RadioService);
  • переадресація виклику (Call forwarding);
  • можливість переведення вхідних дзвінків на інший телефонний номер;
  • заборона виклику (Call barring). Заборона на обрані користувачем виклики: всі вхідні/вихідні дзвінки, на вихідні міжнародні дзвінки, на вхідні дзвінки, за винятком внутрішньомережевих;
  • очікування виклику (Call waiting). Ця послуга дозволяє прийняти вхідний дзвінок під час ведення розмови;
  • утримання виклику (Call Holding). Ця послуга дозволяє, не розриваючи зв'язок з одним абонентом, подзвонити (або відповісти на вхідний дзвінок) іншому абоненту;
  • визначення номера вхідної лінії (Calling Line Identification Presentation). При вхідному дзвінку на екрані висвічується номер абонента;
  • антивизначник номера (Calling Line Identification Restriction).
  • конференц-зв'язок або телеконференція;
  • груповий виклик (Multi party);
  • створення закритої групи до десяти абонентів (Closed User Group). Дозволяє створювати групи користувачів, члени якої можуть зв'язуватися тільки між собою. Інформація про вартість розмови. Сюди входять таймер, який вважає час на лінії, та лічильник дзвінків. Також завдяки цій послузі можна перевіряти залишок на рахунку;
  • обслуговування додаткової лінії (Alternative Line Service). Зв'язок виконується по двох лініях, з наданням двох рахунків, двох голосових ящиків і т. п.;
  • голосова пошта (Voice Mail), якщо у абонента активована послуга дозволяє автоматично перекидати вхідні дзвінки на персональний автовідповідач;
  • автоматичний міжнародний роумінг (Global roaming);
  • передача коротких повідомлень SMS (Short Message Service). Можливість прийому – передачі текстових повідомлень (до 160 знаків).

І подібних послуг вже більше 50. Нові послуги та функції GSM мережі стандартизуються та впроваджуються після підготовки та затвердження їх технічних описів.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 22-07-2010

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Для чого потрібне встановлення АТС у готелі?
Для чого потрібне встановлення АТС у готелі?

Для чого потрібне встановлення АТС у готелі? Відповімо на це питання. У готельному бізнесі телефонний зв'язок є, мабуть, найбільш...

Провідний телефонний зв'язок: принцип роботи та різновиди
Провідний телефонний зв'язок: принцип роботи та різновиди

Провідний телефонний зв'язок, або як її ще називають – фіксований зв'язок, є своєрідним типом телефонного з'єднання між двома або кількома...

Що таке телефонія? Як працює та з чого складається
Що таке телефонія? Як працює та з чого складається

Телефонія – це система технічних пристосувань, за допомогою яких відбувається передача звуку на відстань по проводах. Таке класичне визначення...

Всі статті