Каталог
+380Показати номер

ІT-аутсорсинг або абонентське обслуговування комп'ютерів

ІT-аутсорсинг або абонентське обслуговування комп'ютерів

ІТ-аутсорсинг включає цілий комплекс послуг, які надаються замовнику спеціалізованої ІТ-компанією в рамках передачі ряду функцій з контролю та підтримки ІТ-інфраструктури підприємства.

ІТ-аутсорсинг може бути представлений наступними видами послуг:

  • розробкою ПЗ та супроводом програмного забезпечення;
  • створенням та просуванням веб-сайтів;
  • офшорним програмуванням;
  • абонентським обслуговуванням офісної техніки.

Обслуговування абонентів

В даний час абонентське обслуговування комп'ютерів стає все більш популярним у зв'язку з розростанням ІТ-інфраструктури, її ускладненням. В процесі діяльності компанії, що не спеціалізується на ІТ-технологіях, все важче вести контроль над роботою власних ІТ-систем. Ослаблення контролю та прогалини в управлінні призводять до частих збоїв та подорожчання експлуатації офісної техніки, комп'ютерних мереж.

Обслуговування комп'ютерів

До того ж повсякденні рутинні завдання по контролю та забезпечення правильного функціонування обладнання, ПЗ забирають багато часу та не дає приділяти достатньо уваги розвитку нових, більш прибуткових проектів. У даній ситуації єдино правильним рішенням є укладання договору на надання послуг з надійним аутсорсером – компанією, що надає повний спектр ІТ-послуг.

Отже, які переваги несе ІТ-аутсорсинг:

  • замовник отримує істотну економію на експлуатації власних інформаційних систем, комп'ютерного обладнання: більше не потрібно утримувати та навчати штат ІТ-спеціалістів, обладнати додаткові площі для управління ІТ-системами;
  • передавши аутсорсеру турботи по експлуатації та контролю над інформаційними системами та додатками, можна сконцентрувати свою увагу на найбільш прибуткових процесах;
  • стабільно високу якість обслуговування і тільки ліцензійне ПЗ за певну плату;
  • впровадження в ІТ-системи високотехнологічного устаткування та ПЗ, яке дозволить оптимізувати діяльність підприємства і підвищити його інвестиційну привабливість;
  • укладення договору з одним аутсорсером позбавить підприємство від співпраці з безліччю компаній, що пропонують лише окремі послуги та продукти в рамках обслуговування ІТ-систем;
  • прозорість операцій та можливість контролю за виконанням покладених на аутсорсера завдань на будь-якому рівні.
Назад в: Комп'ютеризація, Інформатизація 19-04-2010

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння

Системи пожежогасіння призначені для запобігання пожежі та мінімізації її можливих наслідків, для уникнення людських жертв....

Як формується вартість системи пожежогасіння?
Як формується вартість системи пожежогасіння?

Вартість системи пожежогасіння визначається рядом аспектів, що включають в себе специфічні особливості кожної окремої системи....

Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень
Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень

Для забезпечення комфорту житлового приміщення, сьогодні, великою популярністю користується втоматизація вентиляції та кондиціонування...

Всі статті