+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Для чого потрібна віртуальна міні-АТС?

Для чого потрібна віртуальна міні-АТС?

Що таке віртуальна міні-АТС? Які основні функції та для чого потрібна віртуальна АТС? Це послуга, яка в більшості випадків, надається Internet-провайдерами та операторами IP телефонії. В Україні цю послугу також ще називають «Hosted PBX». Сутність цього сервісу полягає в тому, що АТС фізично розташована у постачальника послуг, а користувач отримує доступ через VoIP та віддалене адміністрування.

Віртуальні АТС можуть існувати одночасно, незалежно одна від іншої всередині однієї фізичної й мають притаманну їй функціональність. Віртуальна телефонна станція забезпечує наступні можливості: багатоканальний номер, фіксування розмов, автоматичні голосові вітання, переадресація виклику. Ці та інші функції доступні через мережу Internet без закупівлі спеціального обладнання. При застосуванні IP-технологій виникає можливість вибору варіантів розташування комунікаційного устаткування. Воно може розміщуватися або в офісі, або у провайдера.

Багатоканальний телефонний номер

Важливим елементом віртуальної міні-АТС є багатоканальний номер. Це може бути абсолютно будь-який номер, як у плані цифр, так і прив'язки до будь-якому місту України. Під час дзвінка абонент чує голосове повідомлення Вашої компанії. Щоб перше враження про компанію не було зіпсовано, привітання найкраще записувати за допомогою диктора-професіонала.

Потім включається сценарій автовідповідача (IVR). Він дає можливість клієнту самостійно зробити вибір на кого йому слід переключитися. Меню автовідповідача звільняє велику частину часу менеджерів, яка йшла на перемикання виклику вручну. Автовідповідач може запропонувати абоненту індивідуальну або стандартну інформацію про місце розташування підприємства, годинах роботи, перерви і тому подібного.

Якщо працівнику прийшов виклик, а його з якої-небудь причини немає на місці, то відбувається переадресація виклику на його мобільний телефон.

Віртуальна телефонна станція

Телефонія через IP-протокол, або VoIP-телефонія, є технологією, яка дає можливість використовувати глобальну мережу для телефонного зв'язку. На сьогоднішній день IP-телефонія настільки стрімко зростає, так як пріоритет нових технологій дозволяють підприємствам знайти нові можливості та при цьому заощадити на послугах зв'язку.

Віртуальна міні-АТС дозволяє знайти клієнтам ряд важливих переваг:

  • зменшення грошових витрат на закупівлю телефонного устаткування;
  • повну відсутність витрат коштів на утримання та удосконалення станції;
  • можливість роздачі телефонних номерів АТС у віддалених офісах;
  • простий доступ до статистичної інформації в будь-який зручний момент часу;
  • адміністрування установками через Веб-інтерфейс;
  • відсутність необхідності придбання та встановлення спеціального обладнання та його обслуговування.

Загалом, віртуальна телефонна станція – це незамінна послуга для багатьох компаній, які хочуть замінити АТС або зробити колл-центр.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 10-06-2013

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Як організувати телефонію в офісі?
Як організувати телефонію в офісі?

Одним з компонентів забезпечення роботи сучасного офісу є якісна багатоканальна телефонія. Сьогодні кожна організація вирішує для себе...

Види АТС та області їх застосування
Види АТС та області їх застосування

У наш час перед керівником підприємства з'являється завдання вибору, або удосконалення АТС фірми, що дозволяє побудувати телефонну систему,...

Як зробити правильне проектування кабельних мереж?
Як зробити правильне проектування кабельних мереж?

Телебачення, телефон та інтернет вже міцно увійшли в наше життя – статистика говорить про те, що всіма цими благами до кінця 2011 користується...

Всі статті