+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Функції та влаштування телефонної мережі

Функції та влаштування телефонної мережі

Телефонна мережа забезпечує зв'язок між декількома абонентами за допомогою передачі звукового сигналу. Кінцевими частинами телефонної мережі є телефонний апарат, який передає та приймає сигнали від різних абонентів.

Зв'язок між абонентами забезпечується спеціальними вузлами комутації, в яких відбувається конвертація інформації або даних та їх перерозподіл. Розподіл здійснюється для того, щоб, власне, та передати дані відповідному абонентові.

В якості каналу може служити кабель, радіохвиля або супутникова лінія. І перший, і другий, і третій вид широко поширений на території нашої країни. У кожному з них є свої переваги та недоліки.

Мережа телефонного зв'язку в глобальному значенні – це комплекс, який складається з абонентських апаратів, каналів, які їх з'єднують, а також вузлів комутації, які перерозподіляють інформаційні сигнали між каналами. Телефонний зв'язок, незважаючи на швидкий розвиток інших видів зв'язку, сьогодні є однією з найбільш поширених.

Влаштування телефонної мережі

Адреса групи – номер, групи абонентів в АТС.

Адреса парковки – номер каналу, присвоюється запаркованому дзвінку. У деяких АТС адресу парковки є номером міської лінії, а в деяких – автоматично видається абоненту, який здійснює парковку на дисплеї комп'ютера, телефону, або голосовим повідомленням. Абонент-одержувач вказує адресу при знятті дзвінка з парковки.

Телефонний зв'язок

Істотною відмінністю від переведення дзвінка – така процедура відрізняється тим, що дозволяє поставити дзвінок в якусь паузу, до того моменту поки абонент якому адресовано даний дзвінок не зможе на нього відповісти. До моменту поки абонент не відповість, дзвінок знаходиться в утриманні (утримання дзвінка).

Час Flash – час розмикання аналогової лінії для передачі додаткових сигналів до АТС – наприклад, утримання. Зазвичай такий час складає 0.5 сек.

Закрита нумерація – номерний план з однаковою номерний довгою.

Немає відповіді – припинення спроби встановлення виклику при відсутності відповіді абонентом у відведений для цього час.

Номерна ємність – максимальна кількість телефонних номерів у телефонній мережі.

Номерний план – правила перетворення номерів, та адресації в телефонній мережі.

Очікування виклику – оповіщення абонента про вхідний дзвінок під час розмови з іншим абонентом.

Відбій – сигнал, який вказує про розрив з'єднання з боку абонента.

Відкрита нумерація – номерний план з різною довжиною номерів.

Субадресація – послуга в цифрових потоках ISDN, дозволяє мати кілька різних телефонних номерів.

Тарифікація – автоматичне виставлення рахунку, або розрахунку вартості послуги

Зайнято – сигнал, що повідомляє, що лінія абонента зайнята.

Утримання дзвінка – постановка дзвінка на «паузу», для вчинення або прийняття іншого дзвінка, під час утримання зазвичай програється музика.

Прискорений набір – можливість набирати номер за допомогою однієї - трьох кнопок.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 06-09-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Чи потрібна телефонна лінія зв'язку на парковці?
Чи потрібна телефонна лінія зв'язку на парковці?

Чи потрібна телефонна лінія зв'язку на парковці? Практика показує, що навіть в умовах автоматизації завдання телефонізації стоянок і парковок...

Якими перевагами володіє програмна АТС для Windows?
Якими перевагами володіє програмна АТС для Windows?

Програмною АТС називається програма, що працює на звичній для звичайного користувача операційної системи, що не вимагає особливої кваліфікації...

Принцип роботи телефонного зв'язку
Принцип роботи телефонного зв'язку

Телефонний зв'язок – передача звукової інформації з телекомунікаційних ліній. Принцип роботи телефонного зв'язку базується на передачі...

Всі статті