+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Хмарні ігри з технологією NVIDIA GRID

Хмарні ігри з технологією NVIDIA GRID

Хмарні обчислення технологія не нова та досить масово використовується сервіс провайдерами та сучасними хостинг та дата-центрами. Спочатку така технологія використовувалася з метою зменшення витрат на обслуговуючий персонал, безпека корпоративних даних тощо.

Але сьогодні ми розглянемо хмарні обчислення з іншої точки зору. На нещодавно завершилася (11.01.2013) найбільшої hi-tech виставці CES 2013, яка проводиться щорічно з 1967 року, компанія NVIDIA представила нову технологію хмарних обчислень, яка може зацікавити любителів ігрової індустрії всього світу. Дана розробка позбавляє користувача від різного роду ігрових консолей та є ідеальним сервісом ігор за запитом. Технологічно хмара складається з графічних процесорів NVIDIA, серверів та програмного забезпечення, розробленого та підтримуваного компанією NVIDIA.

Особливості технології

Хмарні ігри з технологією NVIDIA GRID відкривають нові можливості в ігровій індустрії й така технологія дозволяє кінцевому користувачеві підключатися до ігрового хмарі з будь-якого пристрою (телевізори з Smart Net, смартфони, нетбуки) та в повній мірі насолоджуватися графікою найсучасніших ігор незалежно від потужності пристрою, з якого Ви підключаєтеся.

NVIDIA GRID

Все це позбавляє користувачів від постійних проблем з нестачею потужності наявних ПК, ноутбуків, ігрових консолей (які оновлюються із завидною періодичністю), а також покупки та установки нових ігор, супутнього програмного забезпечення, драйверів, патчів та всього іншого.

Компанія NVIDIA орієнтована на оптимізацію своїх продуктів для ігрових сервісів, що також не може не бути величезним плюсом в такого роду проектах. Все це можливо тільки завдяки плідній роботі інженерів компанії над тим, щоб найсучасніші та вимогливі до ресурсів ігри працювали бездоганно на новій платформі.

Одним з важливих ключових моментів цього рішення – це можливість підключатися до ігрового сервісу в будь-який час та в будь-якому місці. Весь ігровий прогрес облікового запису користувача зберігається для всіх його ігор, що дозволяє продовжувати виконувати ігрові місії, в які користувач почав грати на будь-якому іншому портативному пристрої. Поки що не відомо, як скоро технологія з'явиться для кінцевого користувача, але за деякими даними на території України вже є як мінімум одна компанія, яка дуже зацікавлена. В наданні такої послуги для всіх бажаючих, як тільки це буде можливо.

Назад в: Комп'ютеризація, Інформатизація 11-02-2013

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
«Ієрархічна зірка»: топологія побудови СКМ
«Ієрархічна зірка»: топологія побудови СКМ

Структурована кабельна система (СКМ) – це універсальна телекомунікаційна основа інфраструктури будівлі або групи будівель, що забезпечує...

Яке буває пасивне мережеве обладнання?
Яке буває пасивне мережеве обладнання?

Як ми вже знаємо, поряд з активним мережним устаткуванням (АФО), існує пасивне обладнання. Тобто це пристрої, як і активні, що беруть участь в...

Структура локальної обчислювальної мережі офісних філій
Структура локальної обчислювальної мережі офісних філій

Як зв'язати в єдину мережу кілька філій однієї організації? Сьогодні зовсім не рідкість, коли одна і та ж компанія займає відразу декілька...

Всі статті