Каталог
+380Показати номер

Як організувати телефонний зв'язок в готелі?

Як організувати телефонний зв'язок в готелі?

Без телефону практично неможливо собі уявити не тільки розкішний п'ятизірковий готель, а й маленьку придорожню готель.

Телефонний зв'язок в готелі потрібна як клієнтам, так і керівництву, без нього складно, а в ряді випадків навіть неможливо організувати бронювання номерів та ведення господарсько-управлінської діяльності. Тому життєво важливо знати, як здійснюється грамотний монтаж телефонного зв'язку готелів та готелів – подібною інформацією повинен володіти кожен сучасний професіонал.

От ми і хочемо підказати Вам, на які моменти орієнтуватися, що враховувати, чому віддавати перевагу. Почнемо з того, за якою схемою проводиться інсталяція телефонних мереж готелів. 

Існують два варіанти:

  • використання звичайної міні-АТС та VoIP шлюзів, що дозволяють перейти на цифровий зв'язок та здійснювати з'єднання через Інтернет;
  • підключення IP-АТС, установка IP-телефонів, вихід в LAN та у Всесвітню мережу.

Інсталяція телефонних мереж

У кожному з цих випадків повністю відмовлятися від аналогової зв'язку не потрібно. У першій ситуації вона буде основою для організації безпровідного підключення, а в другій цілком може бути додатковою лінією, яка використовується, ну наприклад, для службових переговорів.

Міні-АТС

Перейдемо до прав користувачів: природно, у постояльців готелів або готелів та біля службового персоналу повинні бути окремі канали, захищені від стороннього відвідування. Більш того, в ході інсталяції систем телефонного зв'язку самі стаціонарні апарати необхідно встановлювати так, щоб вільний доступ до них був тільки у працівників, та ніяк не у клієнтів.

Також потрібно продумати питання внутрішніх та зовнішніх комунікацій постояльців. Так, в кожен номер необхідно встановити як мінімум по одному стаціонарному апарату, що забезпечує зв'язок у готелі та персоналом, щоб клієнт готелю міг у будь-який зручний для себе момент звернутися та замовити будь-яку послугу. Ну а для зовнішніх комунікацій можна встановити телефони в фойє, коридорах, холах. Або ж передбачити таку функцію у всіх стаціонарних апаратів, встановлених в номерах, при цьому захистивши кожен з них від несанкціонованого прослуховування.

Сьогодні можна не сумніватися в тому, що інсталяція телефонних мереж в рамках готелів збереже свою актуальність протягом не одного десятка років – цій сфері не тільки можна, а й треба приділяти своє професійне увагу.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 21-01-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння

Системи пожежогасіння призначені для запобігання пожежі та мінімізації її можливих наслідків, для уникнення людських жертв....

Як формується вартість системи пожежогасіння?
Як формується вартість системи пожежогасіння?

Вартість системи пожежогасіння визначається рядом аспектів, що включають в себе специфічні особливості кожної окремої системи....

Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень
Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень

Для забезпечення комфорту житлового приміщення, сьогодні, великою популярністю користується втоматизація вентиляції та кондиціонування...

Всі статті