+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Інтернет та телефонія для офісу

Інтернет та телефонія для офісу

Ні в одному з сучасних офісів неможливо працювати без якісного Інтернету та телефонного зв'язку. Кожен підрозділ компанії просто зобов'язанbq мати свій внутрішньокорпоративний телефон, по якому буде відбуватися спілкування співробітників, а керівництво зможе швидко давати вказівки та збирати на екстрені наради. До того ж, у сучасному світі комерційні переговори прийнято проводити в режимі онлайн з використанням Інтернету.

Що таке офісна телефонія та навіщо вона потрібна?

Офісна телефонія – це поняття, яке включає до себе встановлення міні-АТС, VoIP пристроїв, GSM-шлюзів, телефонів, факсів та інших процесів, спрямованих на організацію зв'язку в офісі. Вона потрібна для забезпечення комфортної роботи співробітників офісу, організації комунікації між ними. Завдяки відеозв'язку в конференц-залах можна проводити мультимедійні презентації та тренінги, швидко реагувати на нові віяння у тій, чи іншій сфері.

Головним пристроєм для організації телефонного зв'язку в офісі, прийнято вважати телефонну станцію. Вона є компактним міні-комутатором, та призначена для організації зв'язку всередині одного, або декількох будівель. VoIP моделі такого обладнання можуть організувати внутрішній зв'язок через Інтернет для декількох офісів, розташованих в будь-якому куточку планети. Системи зв'язку, побудовані на базі GSM-шлюзів та VoIP-пристроїв дають можливість значно скоротити витрати на оплату телефонного зв'язку.

Трохи історії

Перша офісна система телефонії з використанням Інтернету була створена ще в 1993-му році. Американець Чарлі Клайн створив спеціальну програму, яка могла транслювати голосові переговори за допомогою Інтернет-ресурсу. В цей же час була створена програма для трансляції відео на відстані з використанням мережі. Буквально через рік дві такі програми об'єднали та світ отримав CU-SeeMe – перший софт відеоконференцзв'язку.

Телефони

Згодом програми удосконалювалися, розробники додавали різні функції. У наш час високошвидкісний доступ до Інтернету дозволяють проводити переговори між компаніями з різних континентів та країн, не втрачаючи реалістичності, звуку та якості картинки. Подібні ресурси значно економлять кошти для будь-якої компанії, адже не доводиться витрачатися на оплату відряджень своїм співробітникам та прийомів для іноземних гостей. До того ж, сучасні системи зв'язку дають можливість проводити наради та вирішувати будь-які питання досить швидко в міру їх виникнення. Більше не потрібно планувати поїздки та втрачати дорогоцінний час даремно.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 13-04-2016

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Цифровий телефонний зв'язок у котеджних містечках: типи зв'язку
Цифровий телефонний зв'язок у котеджних містечках: типи зв'язку

Перед тим, як в котеджне селище будуть заселятися мешканці, необхідно забезпечити їм належний рівень зручності. Ми говоримо про...

Які бувають види та технології телефонних мереж зв'язку?
Які бувають види та технології телефонних мереж зв'язку?

Над принципами організації телефонного зв'язку не втомлюються сперечатися фахівці, особливо зараз. З одного боку є аналогова телефонія ,...

Бездротова IP-телефонія: пристрої та компоненти
Бездротова IP-телефонія: пристрої та компоненти

Класичне визначення телефонії, як системи обладнання для передачі звуку саме за допомогою дротового зв'язку, поступово відходить в минуле. А...

Всі статті