Каталог
+380Показати номер

Як організувати корпоративне телебачення?

Як організувати корпоративне телебачення?

Корпоративне телебачення – потужний інструмент маркетингової політики підприємства, призначений для інформування співробітників, клієнтів, партнерів та інвесторів.

Завдання корпоративного ТВ

Успіх інформаційних кампаній багато в чому залежить від того, наскільки професійно спроектована і організована мережа корпоративного ТВ. Для цього необхідно скласти список її завдань.

Такими можуть бути:

  • реклама і просування продуктів компанії, бренду, торгової марки;
  • підвищення лояльності клієнтів;
  • пропаганда корпоративних цінностей і культури;
  • повідомлення важливих новин;
  • антикризова комунікація;
  • навчання персоналу і споживачів; залучення інвесторів;
  • а також інші, в залежності від специфіки та цілей підприємства.

Всі ці завдання «укладаються» в дві великі групи:

  • завдання внутрішнього корпоративного телебачення (орієнтованого, в першу чергу, на співробітників компанії);
  • завдання зовнішнього корпоративного телебачення (орієнтованого, в першу чергу, на споживачів).

Різновиди корпоративного телебачення

Наступним етапом організації корпоративного телебачення є вибір його методів, технологій і каналів передачі інформації.

Мережа корпоративного телебачення не можна назвати великою і розгалуженою, так як для масштабування на великі території буде потрібно інвестування значних коштів, що може бути економічно невигідно.

З появою цифрових засобів і можливостей передачі інформації через інтернет, багато компаній вибирають веб-телебачення, яке надає всі можливості і практично повного охоплення цільової аудиторії при мінімальних витратах. Найбільш ефективним є підхід, при якому комбінують два варіанти корпоративного ТВ:

  • класичний – передача сигналу здійснюється по коаксіальному кабелю, або витій парі на пристрої прийому передач.
  • веб-телебачення – розміщення відеоматеріалів і трансляція в режимі онлайн на інтернет-ресурсах компанії (сайтах, каналах відеосервісів і так далі).

як організувати корпоративне телебачення

Структура корпоративного телебачення

За своєю структурою різні проекти корпоративного телебачення можуть істотно відрізнятися в залежності від завдань, масштабів зони покриття, обраного способу трансляції передач і технології передачі сигналу. У своїй більшості телевізійні системи для бізнес-компаній включають:

  • мережу каналів і кабельних ліній, службовець для розподілу сигналів ТВ-мовлення;
  • телецентр (вузол, де формуються телепередачі і програми);
  • комунікаційне і комутуюче устаткування;
  • обладанання для обробки, шифровки-дешифрування сигналів, адаптації їх до стандартів клієнтських інтерфейсів;
  • приймальні пристрої (телевізори, панелі, монітори).

Незважаючи на гадану простоту структури, корпоративне телебачення вимагає професійного підходу при проектуванні і розрахунках технічних параметрів. Тільки в цьому випадку можна досягти очікуваних цілей, оптимізувати витрати на підтримку працездатності та обслуговування.

В даний час все більшого поширення набуває третій тип корпоративного телебачення на основі готових ІТ-платформ, в яких передбачений максимальний спектр готових рішень: централізоване управління контентом, загальне клієнтоорієнтоване інформаційне середовище, інтерактивність, отримання інформації з зовнішніх сервісів, синхронізація з різними цифровими носіями, зручна інсталяція, сумісність з популярними системами візуалізації даних і презентації аналітики.

Назад в: Телебачення, Телекомунікації 10-01-2019

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння

Системи пожежогасіння призначені для запобігання пожежі та мінімізації її можливих наслідків, для уникнення людських жертв....

Як формується вартість системи пожежогасіння?
Як формується вартість системи пожежогасіння?

Вартість системи пожежогасіння визначається рядом аспектів, що включають в себе специфічні особливості кожної окремої системи....

Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень
Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень

Для забезпечення комфорту житлового приміщення, сьогодні, великою популярністю користується втоматизація вентиляції та кондиціонування...

Всі статті