+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Як зробити програмування міні-АТС для офісу?

Як зробити програмування міні-АТС для офісу?

Після купівлі обладнання для телефонії, необхідно провести його індивідуальне програмування. Офісні телефонна станція є досить надійною електронною системою, здатною безперебійно функціонувати досить тривалий час, після проведення початкових установок.

Але бувають випадки, коли потрібно ввести деякі корективи в налаштуваннях міні АТС. Наприклад, при переїзді компанії з одного офісу в інший, або ж коли в результаті некоректних маніпуляцій співробітників організації. У таких випадках просто необхідно виявити можливі проблеми в роботі АТС, та провести роботу по перенастроюванні, або ж повторне програмування

Програмування офісної станції

Програмування офісної станції являє собою досить глибокий та складний процес, що вимагає індивідуального підходу і спеціальних знань. Щоб отримати точне розуміння можливостей Вашої міні АТС, потрібно звернутися в підприємство, що займається установкою офісної телефонії. Фахівці допоможуть зробити вибір на користь того чи іншого рішення. Залежно від необхідної номерної ємності, функціональності станції та відповідності вимогам Вам буде запропоновано оптимальне рішення цієї задачі.

Сам процес програмування міні АТС для офісу, може проводитися такими методами:

  • програмування станції з системного телефону;
  • програмування з ПК через LAN-інтерфейс по лінії Ethernet;
  • програмування з ПК через роз'єм RS-232 (ком-порт);
  • програмування АТС за допомогою комп'ютера через модем, вбудований в систему.

Залежно від набору функцій наявної моделі офісної міні-АТС фахівцями визначається потрібний варіант програмування. Програмування телефонної станції для офісу здійснюється за заздалегідь складеним технічним завданням (ТЗ). У ньому відбиваються вимоги, пропоновані до міні АТС, список функцій, покладених на офісну станцію, а також кількість абонентів внутрішніх ліній. При утрудненнях при складанні ТЗ, звертайтеся до фахівців.

Налагодження та перевірка обладнання

Після проведення робіт з програмування, або перепрограмуванню АТС необхідно здійснити налаштування та перевірку працездатності системи. Перевірка дозволяє вчасно визначити помилки, або неточності в роботі, а також є гарантією працездатності телефонів та іншого використовуваного обладнання.

Офісна міні-АТС

Вже після перевірки працездатності проводиться приймання робіт представником замовника і навчання елементам робіт персоналу компанії. Це кінцевий етап робіт. Приймання виконується по пунктах, зазначеним у ТЗ. Потім фахівці інтегратора проводять інструктаж співробітників офісу щодо використання основних функцій АТС, необхідних для роботи.

На цьому процес налаштування телефонії вважається закінченим та телефонна система готова до використання.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 10-06-2013

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Функції та влаштування телефонної мережі
Функції та влаштування телефонної мережі

Телефонна мережа забезпечує зв'язок між декількома абонентами за допомогою передачі звукового сигналу. Кінцевими частинами телефонної мережі є...

Як провести комунікаційні лінії в приміщенні?
Як провести комунікаційні лінії в приміщенні?

Говорячи про сучасні комунікації, фахівці чудово розуміють, що об'єкти всіх секторів, муніципального, житлового, комерційного, виробничого,...

Цифрова міні-АТС: переваги вибору
Цифрова міні-АТС: переваги вибору

У цій статті розглянемо найбільш ефективне використання існуючих систем телефонного зв'язку, що таке цифрова міні-АТС та переваги вибору....

Всі статті