+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Що таке биллингова система?

Що таке биллингова система?

Перша білінгова система (БС) з'явилася в 1868 року. Та була призначена головним чином для операторів телеграфного зв'язку (для взаєморозрахунків між ними). Та з тих пір в принципі мало що змінилося.

Що таке биллингова система? Біллінгова система являє собою один з найважливіших компонентів діяльності операторів зв'язку, незалежно від виду телекомунікацій. Це можуть бути як оператори фіксованого, або мобільного зв'язку, інтернет-телефонії, так і віртуальні оператори, інтернет-провайдери, а також провайдери цифрового ТБ. Всі вони не можуть існувати без білінгу.

Система являє собою сервіс, завдяки якому виставляються рахунки споживачам за надані оператором послуги, а також забезпечується економічна складова діяльності постачальника телекомунікацій та засобів зв'язку.

Вважається, що «класична» БС повинна включати в себе такі підсистеми:

  • обслуговування;
  • адміністрування;
  • генерації звітів;
  • генерації рахунків;
  • архівації;
  • складського та бухгалтерського обліку;
  • підсистем попередньої обробки даних про з'єднання;
  • оперативного управління білінгом;
  • оповіщення клієнтів;
  • продажу;
  • маркетингу.

Набір функцій

Прийнято «джентльменський» набір функцій, які повинні підтримуватися майже всіма БС.

До нього входять:

  • обробка та аналіз вихідної інформації про споживання послуг;
  • операції управління мережним устаткуванням;
  • традиційні функції додатків БД.

До попереднього етапу обробки відноситься, функція отримання даних про послуги та з'єднаннях т.зв. «Запити до комутатора», а до операцій управління – функції активації/деактивації (або – блокування/розблокування) юзерів та команди зміни підписки абонентів, що передаються безпосередньо в комутатор.

Основні функції додатків БД, що реалізуються в БС, включають в себе:

  • генерацію рахунків та їх друк;
  • кредитний контроль рахунків;
  • генерацію звітів;
  • архівацію.

А також створення та редагування таблиць бази даних розрахунків (нормативно та довідкова інформація, курс валют, коди напрямків, описи, типів дзвінків та комутацій, тарифів, цін та послуг, контрактів, рахунків та платежів, категорій абонентів).

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 26-04-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Якими перевагами володіє Інтернет-телефонія?
Якими перевагами володіє Інтернет-телефонія?

Інтернет-телефонія має багато переваг, які вже встигли відчути на собі багато користувачів. По-перше, Інтернет-телефонія суттєво економить...

Автоматична телефонна станція: склад та можливості
Автоматична телефонна станція: склад та можливості

Ви вирішили налагодити на вашому підприємстві якісні комунікації між працівниками за допомогою системи телефонного зв’язку на базі міні-АТС,...

Принцип роботи телефонного зв'язку
Принцип роботи телефонного зв'язку

Телефонний зв'язок – передача звукової інформації з телекомунікаційних ліній. Принцип роботи телефонного зв'язку базується на передачі...

Всі статті