+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Як проводиться побудова телефонних мереж для компанії?

Як проводиться побудова телефонних мереж для компанії?

Будь-яка успішна компанія рано чи пізно розширюється та відкриває свої філії. І, природно, намагаються надати своїм представництвам все, що потрібно для комфортної роботи та повноцінного ділового спілкування, тобто організувати для них максимальну свободу комунікацій.

І ясно, що побудова телефонних мереж для компанії просто необхідна будь-якому філії, тому ми з вами та розглянемо ключові особливості цього процесу. Давайте визначимо, на які моменти повинні звертати увагу профі при організації даної комунікаційної лінії.

Побудова телефонних мереж

Як проводиться побудова телефонних мереж для компанії? Спочатку потрібно визначитися з самим типом телефонії – досвід підказує, що набагато практичніше буде вибрати цифровий зв'язок. Адже більш ніж в 90% випадків філії знаходяться в різних містах, або на серйозних відстанях один від одного, та більш ніж в 15% ситуацій для представництва зводять нову будівлю і прокладають там всі комунікаційні лінії. Тому інсталяція телефонних мереж на базі IP, або VoIP технологій повинна проводитися – вона буде доречна навіть тоді, коли на об'єкті вже є аналогова зв'язок.

Безпровідне підключення

Тепер давайте розглянемо саме безпровідне підключення: тут є дві технології, з яких можна вибирати. Можна встановити IP-АТС із стаціонарними IP-телефонами та працювати безпосередньо через Всесвітню Павутину. Або можна організувати зв'язок через VoIP-шлюзи, за допомогою яких звичайна АТС буде працювати через Інтернет. У цій ситуації варто відштовхуватися від вже встановленого обладнання: так, якщо головний офіс та працюють представництва вже працюють по бездротовому каналу, то та в відкривається філії варто встановлювати IP-АТС. Якщо ж на Інтернет-зв'язок потрібно буде перевести відразу кілька територіально відокремлених будівель компанії, інсталяцію систем телефонного зв'язку нового об'єкта доцільно проводити з впровадженням VoIP-шлюзів.

IP-АТС

В рамках кожного окремого філії, або представництва варто організовувати локальну подсеть, що з'єднується з головним офісом по магістральному каналу. Це потрібно для того, щоб головним керуючим інструментом, контролюючим телефонний трафік, залишався центральний сервер. Плюс, при такій топології з'являється зручна можливість задати короткі внутрішні номери для кожної філії та представництва.

Ось ключові моменти, головним чином впливають на інсталяцію телефонних мереж – їх потрібно не упускати з уваги при реалізації кожного конкретного проекту.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 21-01-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Як організувати телефонію в офісі?
Як організувати телефонію в офісі?

Одним з компонентів забезпечення роботи сучасного офісу є якісна багатоканальна телефонія. Сьогодні кожна організація вирішує для себе...

Організація послуг зв'язку в колл-центрі
Організація послуг зв'язку в колл-центрі

Організація телефонії та послуг зв'язку в колл-центрі базується на кількох принципах, які виходять з головних функцій та особливостей цієї...

Як вибрати CDMA мережу? Можливості CDMA зв'язку
Як вибрати CDMA мережу? Можливості CDMA зв'язку

CDMA – один зі стандартів стільникового зв'язку, де будь голосовий потік відзначений власним унікальним кодом. Він передається на одному каналі...

Всі статті