+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Вибір міні-АТС: функції та можливості

Вибір міні-АТС: функції та можливості

Будь-яка організація що тільки починає свою діяльність, або переїздить в нове приміщення стикається з проблемою встановлення системи телефонного зв'язку. Надійний зв'язок є одним з перших та необхідних чинників для злагодженої та успішної роботи офісу.

Від правильного вибору, установки та програмування міні-АТС буде залежати оперативність якість роботи співробітників, оперативність обслуговування клієнтів та інші бізнес-процеси. Тому процес вибору не можна пустити на самоплив.

Ми спробуємо дати кілька порад, на що слід звернути увагу.

Вибір можливостей та функцій

Спочатку необхідно визначити, яка конфігурація необхідна саме Вам. Для цього потрібно знати, скільки міських та внутрішніх ліній буде підключено до міні-АТС. Так само необхідно визначитися з кількістю системних телефонів (телефонні апарати з розширеними можливостями та індикацією міських та внутрішніх ліній). Такі апарати найчастіше встановлюються у керівників, секретарів, офіс-менеджерів. Найкраще на цьому етапі передбачити можливість розширення, то є можливість підключення як внутрішніх, так і міських ліній.

Міні-АТС

Переважна кількість сучасних міні-АТС володіє всіма необхідними стандартними функціями. Так що якщо у Вас немає, жодних специфічних вимог та влаштують стандартні функції начебто перекладу дзвінка, розподіли зовнішніх викликів та організації доступу внутрішніх абонентів до міських лініях при вихідних дзвінках, то вирішальними цілком можуть виявитися: особисті симпатії до виробника, рекомендації друзів, або колег, ціна, або просто випадок.

В іншому випадку, якщо необхідна більш складна маршрутизація та обробка дзвінків, конференції, різні голосові сервіси, запис телефонних розмов, можливість роботи з GSM, або VoIP-шлюзами – краще звернетусь до фахівців, тому що вирішення багатьох завдань вимагає знань та досвіду, додаткового обладнання та дуже часто нестандартного підходу.

Перш ніж робити вибір міні-АТС, необхідно визначитися, хто буде її інсталювати. При бажанні та за допомогою досить докладних інструкцій, якими забезпечені більшість сучасних міні-АТС, технічно «просунутий» співробітник Вашої компанії цілком здатний розібратися та провести первинну настройку. Але настійно рекомендується довірити цю процедуру фахівцеві тієї компанії, в якій Ви придбали обладнання.

Для чого це потрібно, запитаєте Ви? Для цього є як мінімум декілька причин. Багато компаній роблять дуже відчутні знижки на міні-АТС, за умови встановлення їх персоналом. Виробники дають розширену гарантію на обладнання, встановлене сертифікованими фахівцями. Клієнт отримує правильно змонтовану та коректно запрограмовану систему, налаштовану по Вашим вимогам.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 26-04-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Обладнання та засоби телефонного зв'язку для складу
Обладнання та засоби телефонного зв'язку для складу

Обладнання та засоби телефонного зв'язку для складу забезпечують можливістю приймати дзвінки від клієнтів, у тому числі і міжміські, на прийом...

Які можливості відкриває IP-телефонія?
Які можливості відкриває IP-телефонія?

IP-телефонія є набором сучасних технологій, які використовують, щоб передати звукові сигнали людської мови за допомогою Інтернету. У загальних...

Якими перевагами володіє програмна АТС для Windows?
Якими перевагами володіє програмна АТС для Windows?

Програмною АТС називається програма, що працює на звичній для звичайного користувача операційної системи, що не вимагає особливої кваліфікації...

Всі статті