+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Якими перевагами володіє Інтернет-телефонія?

Якими перевагами володіє Інтернет-телефонія?

Інтернет-телефонія має багато переваг, які вже встигли відчути на собі багато користувачів. По-перше, Інтернет-телефонія суттєво економить витрати. Ця технологія комунікації використовується повсюдно, особливо у випадках з колл-центарми, які у своїй більшості працюють з Iнтернет-телефонією.

Економія коштів та більшу зручність пов'язані також з тим, що будь-яка компанія, яка користується послугами Інтернет-телефонії, економить на облаштуванні однієї єдиної мережі. Вам більше не потрібно налагоджувати телефонну та Інтернет-мережу. Всі функції, які раніше ці мережі виконували окремо один одного, інтегровані в одну систему. Мережа передачі даних подбати про все! Як результат, компанії отримують істотну економію та у фінансовому факторі, та в категорії людських ресурсів. Виробничі витрати зменшуються, що веде до скорочення утримання великого штату співробітників, що обслуговують різні мережі. В результаті Ви отримуєте істотне зниження витрат.

Крім того, Iнтернет-телефонія використовується по всьому світу. Телефонний зв'язок не є територіально прив'язаної до певної місцевості, або часу. Будь-яке з'єднання є можливим у будь-якій точці земної кулі.

Переваги Інтернет-телефонії

Якими перевагами володіє Інтернет-телефонія? Розглянемо більш детально ці сервіси. Автосекретар – автоматичний сервіс в автоматичних телефонних станціях (АТС), застосовуваний для обробки вхідних дзвінків.

VoIP телефони

Автосекретар має ще кілька назв, таких як: автооператор, DISA (Direct Inward System Access - прямий доступ в систему). Сервіс автоматично відповідає на дзвінок, програє повідомлення, та в залежності від запрограмованої ситуації безпосередньо управляє дзвінком. У можливості автосекретаря входить переклад дзвінка певному абоненту, транзит дзвінка на зовнiшню міську лінію через АТС, поставка в утримання дзвінка та т.п. Зазвичай такі сервіси розраховані на певну кількість голосових каналів (одночасних управлінь, або програванні повідомлень).

Автоматичний сервіс – вид програм, які можуть автоматично керувати дзвінками, або голосовими потоками. Такі сервіси додають, або розширюють можливості того чи іншого обладнання. Прикладами є такі сервіси як: голосова пошта, автооператор, автовідповідач. Такі сервіси автоматично можуть відповісти на дзвінок, програти повідомлення, або ж записати його. Так само такі сервіси можуть автоматично перенаправляти, ставити в утримання, або відхиляти дзвінки. В основному такі сервіси застосовуються в телефонії, оскільки в цій сфері найбільш актуальна потреба на використання автоматичних сервісів.

Голосова пошта – один з автоматичних сервісів, що надає можливість залишити голосове повідомлення без з'єднання з абонентом (якщо абонент недоступний, або зайнятий).

Зазвичай голосова пошта працює за принципом автовідповідача – спочатку програється голосове привітання, після чого видається голосовий сигнал, що говорить про початок запису повідомлення. Час на такі повідомлення зазвичай обмежена, всі повідомлення зберігаються в особистому ящику голосової пошти. Власник пошти може віддалено прослухати, або видаляти повідомлення.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 29-08-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Система телефонного зв'язку на підприємстві: етапи впровадження
Система телефонного зв'язку на підприємстві: етапи впровадження

У цій статті ми розглянемо які етапи потрібно пройти етапи впровадження системи телефонного зв'язку на підприємстві. Для початку визначимося,...

Система телефонного зв'язку для мережі аптек
Система телефонного зв'язку для мережі аптек

Практика показує, що ні окремий аптечний пункт, ні ціла їхня система не зможуть обійтися без телефонії . Консультації, прийом замовлень,...

Побудова мережі стільникового зв'язку: опис GSM стандарту
Побудова мережі стільникового зв'язку: опис GSM стандарту

Сучасна телефонія широко використовує ті можливості, які дає Global System for Mobile Communication або, простіше кажучи, GSM. Це міжнародний...

Всі статті