+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Принцип роботи телефонного зв'язку

Принцип роботи телефонного зв'язку

Телефонний зв'язок – передача звукової інформації з телекомунікаційних ліній. Принцип роботи телефонного зв'язку базується на передачі інформації та даних на певні відстані за допомогою звукових сигналів. Така інформація, як правило, передається за допомогою проводів або радіосигналів. Телефонний зв'язок став справжнім проривом свого часу, тому що дозволив територіально розрізненим людям спілкуватися між собою в режимі реального часу.

Телефонний сигнал можна передавати практично на будь-які відстані. Такий спосіб передачі даних протягом тривалого періоду часу був єдиним способом здійснювати передачу даних на дальні відстані. Територіальна ознака є однією з характеристик, що дозволяють розділити телефонний зв'язок на міську, сільську, районну.

Телефонний зв'язок

З моменту свого виникнення та до сьогоднішнього дня саме телефонний зв'язок є однією з найбільш поширених та найбільш доступних видів. У деяких місцевостях телефонний зв'язок є єдиним способом передати дані на великі відстані.

Види телефонних мереж

Вперше про телефонного зв'язку заговорили в 1876 році. Через кілька років після цього перші телефонні станції з'явилися в деяких великих містах. Далі розвиток зв'язку базувалася на поступовому удосконаленні апаратури та технічних каналів передачі даних.

У телефонній мережі розрізняють кілька видів:

  • зовнішня лінія – лінія, між різними АТС;
  • внутрішня телефонна мережа – мережа, використовувана організацією безпосередньо для власних потреб.

Що стосується якості та технічних характеристик телефонного зв'язку, яку використовують у сучасності, то тут потрібно враховувати основні фактори:

  • категорія абонента – параметр, задаючий права абонента на використання тих чи інших функцій;
  • напруга дзвінка – напруга, яка подається для викличного сигналу на телефон;
  • переклад дзвінка – ручна передача дзвінка іншому абоненту;
  • перехоплення дзвінка - можливість відповісти на вхідний дзвінок іншого абонента;
  • пульсовий набір – передача сигналу по засобам замикання та розмикання лінії;
  • наскрізний метод – передача сигналів в телефонній мережі без їх перетворення.

Сьогодні у світі існує велика кількість компаній, які займаються наданням послуг телефонного зв'язку. Переважно, цей напрямок є актуальним для ринків країн, що розвиваються.

Телефонна компанія – компанія, що поставляє послуги телефонного зв'язку.

Телефонне додаток – програма для керування телефонною мережею

Ерланген – одиниця виміру інтенсивності навантаження в телекомунікаціях, для підтримування зайнятості одиничного пристрою на протязі певного часу. У загальному вигляді одиниця в один Ерланген, описує безперервне використання одного голосового каналу в перебігу однієї години – тобто, якщо людина проговорила з іншою людиною по телефону в перебігу однієї години – вона створила на телекомунікаційнiй лінії навантаження в один Ерланген. Такими розрахунками часто користуються оператори зв'язку для підрахунків кількості каналів на певних обслуговуваних дільницях. Одиниця була названа на честь А.К. Ерланга – датського математика який і запропонував використання математичного аналізу в підрахунку навантажень телефонних ліній

ЧНН – час найбільшого навантаження

Роз'єднати дзвінок – розрив з'єднання з ініціативи одного з абонентів.

Викличний сигнал – сигнал, створюваний викличним сигналом, для залучення уваги абонента. В аналогових лініях – викличний сигнал – це змінний струм низької частоти та високою напругою, створений АТС.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 29-08-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Система телефонного зв'язку для мережі аптек
Система телефонного зв'язку для мережі аптек

Практика показує, що ні окремий аптечний пункт, ні ціла їхня система не зможуть обійтися без телефонії . Консультації, прийом замовлень,...

Як провести комунікаційні лінії в приміщенні?
Як провести комунікаційні лінії в приміщенні?

Говорячи про сучасні комунікації, фахівці чудово розуміють, що об'єкти всіх секторів, муніципального, житлового, комерційного, виробничого,...

Якими перевагами володіє Інтернет-телефонія?
Якими перевагами володіє Інтернет-телефонія?

Інтернет-телефонія має багато переваг, які вже встигли відчути на собі багато користувачів. По-перше, Інтернет-телефонія суттєво економить...

Всі статті