+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Принципи побудови телефонних мереж

Принципи побудови телефонних мереж

Абонентські пристрої підтримують один з одним зв'язк для передачі даних. З'єднуються вони за допомогою вузлів, в яких інформація формується, а потім розподіляється по сітці адресатів. Вузли, які беруть безпосередню участь у формуванні повідомлень, з'єднані за допомогою спеціальних ліній, які утворюють специфічні канали – радіорелейні, супутникові та кабельні. Саме по цих каналах повідомлення доставляються їх адресатам.

Різновиди телефонних мереж

Телефонний зв'язок є одним з найбільш давніх видів зв'язку, який використовувало людство. Телефонна мережа та сьогодні є найбільш масовим та доступним за ціною видом електронного зв'язку. У світі прийнято класифікувати телефонні мережі, щоб передавати інформацію за допомогою різних каналів. Так, наприклад, існує комутована мережа, за допомогою якої можна передати дані за запитом відповідного абонента. Наступний різновид – не комутовані, тобто коли повідомлення та інформація передаються на різні відстані між абонентами. Принцип побудови телефонних мереж базується на тому, що телефонна мережа відноситься до розряду комутованих мереж.

Телефонний зв'язок

Також існують такі різновиди телефонних мереж, як загальнодержавні, міжміських та зональні телефонні мережі. Кожна з мереж виконує свій комплекс функцій відповідно до територіальною ознакою, за яким, власне кажучи, та здійснюється розподіл. Так, наприклад, зональна телефонна мережа є мережею з абонентами, які знаходяться на одній території.

У процесі роботи мережі розрізняють абонента, який передає інформацію своєму адресанту. Абонент – користувач мережі. Передача даних здійснюється за допомогою абонентської лінії, це і є принцип побудови телефонних мереж.

Особливості абонентської лінії

Абонентська лінія – є цифровою, або аналоговою лінією у вигляді кабелю, або проводу від обладнання постачальника послуг (як правило, оператор, або провайдер) до обладнання користувачів. Зазвичай такі лінії можна зустріти майже у всіх сферах послуг, але в основному цей термін відноситься до сфер телекомунікації: телефонія, Інтернет, телебачення. Але так само цей термін може відноситися та до інших сфер, наприклад: електроживлення в будинках – то є лінія від трансформаторних підстанцій до квартир (будь то лічильники, або звичайні електричний щитки, комутаційні коробки, КРОССи).

Таким чином термін «абонентська лінія» – описує транзитну лінію по якій оператор зв'язку надає свої послуги безпосередньо до споживача (абонента). Сам факт передачі виявляється можливим завдяки тому, що існують абонентські пристрої.

Абонентський пристрій – вузол, або пристрій в мережі, яке використовує безпосередньо абонент для отримання послуг (найчастіше застосовне до телефонії, Інтернет послуг, телебачення). Абонентськими пристроями можуть бути практично будь-які пристрої. Наприклад, якщо ми говоримо про телефонії, то в ролі «абонентських пристроїв» можуть виступати звичайні телефонні апарати, факси і т.п. Якщо ж говорити про Інтернет послуги, то в ролі таких пристроїв можуть виступити комп'ютери, модеми та навіть маршрутизатори використовуються безпосередньо самим користувачем.

Щоб зрозуміти принцип дії мережі, слід розглянути основні терміни:

RJ-11 – телефонний роз'єм.

RJ-45 – роз'єм Ethernet.

Roaming (роумінг) – можливість абонента однієї стільникової компанії користуватися послугами стільникового зв'язку на території іншого оператора.

UMTS (універсальна система рухомого електрозв'язку) – технологія мобільного зв'язку покоління 3G.

WCDMA (широкосмуговий CDMA) – технологія мобільного зв'язку для надання високошвидкісних послуг.

POP – точка глобальної мережі, яка з'єднує мережею місцеві телефонні пристрої.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 29-08-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Як організувати телефонію в офісі?
Як організувати телефонію в офісі?

Одним з компонентів забезпечення роботи сучасного офісу є якісна багатоканальна телефонія. Сьогодні кожна організація вирішує для себе...

Провідний телефонний зв'язок: принцип роботи та різновиди
Провідний телефонний зв'язок: принцип роботи та різновиди

Провідний телефонний зв'язок, або як її ще називають – фіксований зв'язок, є своєрідним типом телефонного з'єднання між двома або кількома...

Як організувати колл центр для інтернет-магазину?
Як організувати колл центр для інтернет-магазину?

Для організації якісної роботи інтернет-магазину необхідна якісна багатоканальна телефонія. Сучасний, надійний, зручний та недорогий...

Всі статті