+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Як організувати IP-телефонію в офісі?

Як організувати IP-телефонію в офісі?

У разі якщо співробітникам підприємства необхідно часто користуватися міжміським та міжнародним зв'язком, доцільно провести впровадження в офісі IP-телефонії.

Що таке VoIP? Як організувати IP-телефонію в офісі? VoIP (англ. Voice over IP) – це система зв'язку, яка дозволяє передавати голосові повідомлення безпосередньо через мережу Internet, або з інших IP-мереж. Сигнал, перед відправкою, з аналогового кодується в цифровий, стискається та передається до адресата (щоб уникнути надмірності), де відбувається зворотна процедура.

Дана технологія, в даний час, обігнала технологію PSTN (мережа, для доступу до якої використовуються звичайні телефонні апарати та АТС) в плані матеріальних витрат за одну й ту ж функціональність.

Наприклад, за автоматичне визначення номера абонента, переадресацію викликів, автоматичний перенабір номера, створення конференцзв'язку телефонні компанії зазвичай виставляють додаткові рахунки до оплати.

IP телефон

У той же час, при використанні IP-телефонії, ці послуги коштують набагато дешевше, а в деяких випадках взагалі безкоштовні.

Переваги IP телефонії у порівнянні з звичайним телефонним зв'язком:

  • безпека розмов (для чого необхідно шифрування та ідентифікація пакетів даних за допомогою спеціального обладнання);
  • те, що дзвінок знаходиться в одному фізичному середовищі передачі даних з ПК, дає можливість користуватися під час розмови іншими сервісами (передача текстових повідомлень, відео дзвінки, доступ до інформації про доступність інших абонентів);
  • значна економія на роумінгу;
  • можливість збільшення кількості телефонних ліній, без додаткових вкладень коштів (по суті, той же багатоканальний телефон);
  • мобільність, тобто незалежність від місцевих операторів зв'язку (необхідний лише доступ до Internet для підключення до провайдера VoIP);
  • підвищення якості факсимільного зв'язку за рахунок того, що обладнання, модулюючи сигнал перед відправленням по IP-каналах, значно скорочує час передачі та навантаження на канал;
  • необмежені функціональні можливості (запис розмов, статистика, історія дзвінків та навіть при необхідності контроль витрат по кожній лінії);
  • можливість підключення прямих номерів з будь-якій країні.

Все, що потрібно для забезпечення сучасної телефонним зв'язком, так це встановити сервер та підключитися до жодного з провайдерів, представлених на ринку IP-зв'язку.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 01-03-2013

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Що таке бездротові DECT системи?
Що таке бездротові DECT системи?

Cтандарт DECT (Digital European Cordless Telecommunications) для бездротових телефонів був вперше оприлюднений у 1992 році Європейським...

З чого складається телефонний апарат системи АТС?
З чого складається телефонний апарат системи АТС?

Автоматична телефонна станція (АТС) – це система складових, які забезпечують передачу даних на різні відстані та підключення практично...

Як кріпитися розподільна коробка з плинтом?
Як кріпитися розподільна коробка з плинтом?

Як відомо, для інсталяції систем телефонного зв'язку будь-якої складності необхідна розподільна коробка з плинтов. Зрозуміло чому – дані...

Всі статті