+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Переваги IP-телефонії в аптеці

Переваги IP-телефонії в аптеці

Телефон в аптеці рідко коли замовкає. Практично всі аптечні пункти сьогодні надають послуги з консультації та прийому замовлень на ліки по телефону. А тому вимоги до зв'язку в цих закладах завжди підвищені: потрібна багатоканальність, хороша чутність, дешевизна дзвінків.

Аптечні пункти, як правило, представляють собою мережу з декількох філій та складів, об'єднаних єдиним офісом. Тому до організації телефонії для аптеки додається ще одна вимога: необхідно пов'язати телефонною мережею всі об'єкти так, щоб по внутрішньому зв'язку можна було дзвонити в кожну аптечну філію за коротким номером.

Переваги IP-телефонії в аптеці

Все більше підприємств комерційного сектора, в тому числі і аптечні пункти, сьогодні відмовляються від послуг АТС та звертаються до новітніх комп'ютерних технологій. Сучасна високоякісна IP-телефонія, що працює через мережу Інтернет, пропонує користувачам значно ширші можливості, ніж аналогові варіанти телефонного зв'язку:

  • підвищена якість голосового та факсимільного зв'язку;
  • простота розгортання та зручність використання;
  • глобальний роумінг;
  • контроль над телефонним трафіком;
  • можливість захистити лінію зв'язку: ввести шифрування розмов;
  • багатоканальність;
  • можливість запису вітання, інформації про товари та послуги аптечного пункту і т. д.
  • можливість построїти абонентів в чергу, якщо відбувається відразу кілька вхідних викликів.

При об'єднанні в телефонну мережу декількох аптечних пунктів, які розташовані в різних частинах міста, застосовуються вже існуючі канали зв'язку, без необхідності побудови власної телефонної мережі. Це означає можливість збільшення кількості абонентів однієї телефонної мережі, причому їх територіальне розташування ролі не грає. Цей пункт також входить до переваги IP-телефонії.

Впровадження IP-телефонії

Для того, щоб впровадити цифрову IP-телефонію в мережу аптечних пунктів, що мають кілька філій по місту, в пунктах встановлюють IP-АТС, які використовують локальні мережі та телефонні IP-апарати. Інший варіант підключення декількох аптечних філій до IP-телефонії – застосування спеціальних пристроїв – VoIP-шлюзів. Вони приєднуються до вже існуючої офісної АТС та забезпечують переклад всього телефонного трафіку в IP-мережу. Переваги IP-телефонії в аптечних пунктах очевидні. При впровадженні цифрового зв'язку рекомендуємо звернутися до професіоналів, які встановлять IP-АТС та зроблять правильно налаштування обладнання.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 13-12-2011

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Обладнання та засоби телефонного зв'язку для складу
Обладнання та засоби телефонного зв'язку для складу

Обладнання та засоби телефонного зв'язку для складу забезпечують можливістю приймати дзвінки від клієнтів, у тому числі і міжміські, на прийом...

Інтернет та телефонія для офісу
Інтернет та телефонія для офісу

Ні в одному з сучасних офісів неможливо працювати без якісного Інтернету та телефонного зв'язку. Кожен підрозділ компанії просто зобов'язанbq...

Сучасні засоби телекомунікації для заводів та фабрик
Сучасні засоби телекомунікації для заводів та фабрик

Жодна сучасна виробнича будівля сьогодні не обходиться без якісної телефонної мережі . Сучасні засоби телекомунікації для заводів та...

Всі статті