+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Телекомунікаційні рішення для бізнес центру

Телекомунікаційні рішення для бізнес центру

До недавнього часу специфіка телефонізації бізнес-центрів полягала в тому, що власник будівлі або управляюча компанія підписували з оператором телефонного зв'язку ексклюзивний договір.

Сьогодні подібна схема телефонізації практично не працює, оскільки для задоволення зростаючих вимог до телефонного зв'язку орендарів власник будівлі повинен пропонувати їм альтернативні варіанти підключення до телефонних мереж.

Телекомунікаційні рішення

Завдяки вибору операторів зв'язку орендарі можуть вибрати той чи інший тариф зв'язку, кількість номерів для своєї організації і т. д.

Завдання, які ставляться при оснащенні бізнес-центрів телекомунікаціями, полягають в наступному:

  • кожен орендар офісу в бізнес-центрі має отримати потрібну йому кількість телефонних номерів, а також телефонію з гарною якістю передачі голосових даних, високошвидкісний доступ до мережі Інтернет;
  • кожен орендар офісу повинен мати вибір тарифних планів на послуги телефонії;
  • безперебійна робота телекомунікаційної інфраструктури, а також її оперативне обслуговування;
  • забезпечення цілого будинку телекомунікаційною системою має бути здійснене у відповідності з міжнародними стандартами та за передовими технологіями.

Щоб здійснити ці завдання, необхідно виконати ряд робіт. Вони полягають в наступному:

  • прокладка кабелю і організація кількох каналів зв'язку до будівлі і в приміщенні бізнес-центру;
  • монтаж необхідного обладнання для надання абонентам високоякісних послуг телефонного зв'язку та Інтернет;
  • виділення для кожної організації, що працює в рамках бізнес-центру, великої номерної ємності (з запасом номерів);
  • установка внутрішньої розподільної мережі відповідно міжнародним стандартам для телефонії та передачі даних;
  • забезпечення кожного орендаря високоякісною сучасною телефонією та доступом до мережі Інтернет, набором послуг, список яких кожен оператор зв'язку надає своїм абонентам.

Власники бізнес-центрів зобов'язані надати орендарям всі найсучасніші телекомунікаційні та IT-рішення з високим рівнем якості та надійності.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 13-12-2011

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Організація послуг зв'язку в колл-центрі
Організація послуг зв'язку в колл-центрі

Організація телефонії та послуг зв'язку в колл-центрі базується на кількох принципах, які виходять з головних функцій та особливостей цієї...

Організація IP-телефонії для автомобільної стоянки
Організація IP-телефонії для автомобільної стоянки

На платних автомобільних стоянках та паркінгах сьогодні повним ходом йде процес автоматизації послуг. Для того, щоб практично повністю...

VoIP-телефонія для «чайників»: огляд базових термінів
 VoIP-телефонія для «чайників»: огляд базових термінів

Дана стаття містить короткий огляд, про те, що таке VoIP-телефонія для «чайників», налаштування, склад системи та огляд базових термінів....

Всі статті