Каталог
+380Показати номер

Як організувати телефонію в офісі?

Як організувати телефонію в офісі?

Одним з компонентів забезпечення роботи сучасного офісу є якісна багатоканальна телефонія. Сьогодні кожна організація вирішує для себе питання, як організувати телефонію в офісі та який варіант телефонії для неї найбільш вигідний: традиційна АТС, або сучасна IP-телефонія. Розглянемо один та інший варіант.

Плюси офісної АТС

З її допомогою можна в автоматичному режимі підключити внутрішніх абонентів, крім того, внутрішній телефонний зв'язок здійснюється для абонентів практично безкоштовно.

Офісна АТС володіє та додатковими можливостями:

  • організація конференц-зв'язку для того, щоб вести переговори з декількома абонентами одночасно;
  • постановка абонента на очікування у випадку, якщо всі оператори в даний момент зайняті;
  • автоматична переадресація дзвінків, що надійшли, наприклад, у вихідні дні, або вночі, на телефон чергового менеджера;
  • складання можливого списку абонентів, до яких можна додзвонитися в певний час;
  • контроль дзвінків (облік часу дзвінків та облік фінансів);
  • установка режиму «не турбувати»;
  • запис розмов;
  • програмування часу для дзвінка-будильника;
  • включення гучного зв'язку.

Офісну АТС можна підключити до комп'ютера, щоб вести автоматичний облік усіх телефонних переговорів з офісу, а також реєструвати час при кожній телефонній розмові.

Можливості офісної IP-телефонії

IP-телефонія – це різновид телефонного зв'язку, що з'явилася зовсім недавно. При її використанні за з'єднанням та прийомом/передачею телефонних дзвінків відповідає комп'ютер.

IP-телефон

Використання IP-телефонії значно прискорює процес управління на підприємстві, знижуючи витрати на телефонний зв'язок. Адже телефон в будь-якому офісі – один з необхідних інструментів робочого функціонування. Завдяки телефонному зв'язку через Інтернет, значно знижуються витрати на міжміські та міжнародні дзвінки. За допомогою IP можна робити виклики з телефону на телефон, з телефону на комп'ютер та назад, з комп'ютера на комп'ютер.

Також сьогодні існує така відносно нова можливість, як дзвінки на WEB-телефон: тобто виклик робиться після того, як абонент обирає на сторінці Інтернет відповідне посилання на ім'я іншої, що викликається, абонента.

Якими ще перевагами володіє офісна IP-телефонія?

  • підвищення якості факсимільного зв'язку;
  • простота розгортання та зручність використання;
  • глобальний роумінг;
  • контроль над телефонним трафіком;
  • можливість захистити лінію зв'язку – ввести шифрування розмов.

Спираючись на отримані зі статті рекомендації можна без праці вибрати та організувати телефонію в офісі.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 13-12-2011

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння

Системи пожежогасіння призначені для запобігання пожежі та мінімізації її можливих наслідків, для уникнення людських жертв....

Як формується вартість системи пожежогасіння?
Як формується вартість системи пожежогасіння?

Вартість системи пожежогасіння визначається рядом аспектів, що включають в себе специфічні особливості кожної окремої системи....

Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень
Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень

Для забезпечення комфорту житлового приміщення, сьогодні, великою популярністю користується втоматизація вентиляції та кондиціонування...

Всі статті