Каталог
+380Показати номер

Статті про телефонію

Інтернет та телефонія для офісу
13-04-2016
Актуальна
Ні в одному з сучасних офісів неможливо працювати без якісного Інтернету та телефонного зв'язку. Кожен підрозділ компанії просто зобов'язанbq мати свій внутрішньокорпоративний телефон, по якому буде відбуватися спілкування співробітників, а керівництво...
Як обрати АТС для офісу?
26-10-2015
Актуальна
Основне призначення АТС – забезпечення офісів внутрішнім зв'язком з можливістю виходу на зовнішню лінію. Для середніх компаній з чисельністю співробітників до 500 чоловік можна використовувати міні-станції, розраховані на 100-200 номерів. Для динамічно...
Що таке бездротові DECT системи?
26-06-2013
Актуальна
Cтандарт DECT (Digital European Cordless Telecommunications) для бездротових телефонів був вперше оприлюднений у 1992 році Європейським інститутом телекомунікаційних стандартів – ETSI. Це технологія бездротового зв'язку в діапазоні частот від 1880 до 1900 МГц з модулюванням GMSK...
Технологія VoIP: протоколи зв'язку та з'єднань
26-06-2013
Актуальна
Багато хто чув термін VoIP, у зв'язку з використанням нових технологій у сфері комунікацій, але не всі знають, що означає насправді ця абревіатура. Так що ж це таке та яка сфера застосування VoIP технологій? Отже, VoIP (від англійського Voice over Internet Protocol) – це...
Для чого необхідна установка офісних АТС?
26-06-2013
Актуальна
Найчастіше невеликі підприємства починають з підключення телефону на пару номерів, зарезервованих за конкретними співробітниками. З розвитком компанії виникають проблеми з прийомом дзвінків, їх переадресацією та тарифікацією. З часом постає...
 VoIP-телефонія для «чайників»: огляд базових термінів
17-06-2013
Актуальна
Дана стаття містить короткий огляд, про те, що таке VoIP-телефонія для «чайників», налаштування, склад системи та огляд базових термінів. Принцип дії VoIP-телефонії заснований на трансляції мовного потоку, між абонентами, за допомогою мереж Інтернет. VoIP-технологія...
Використання IP-телефонії: переваги та можливості
17-06-2013
Актуальна
Дуже часто виникають труднощі у визначеннях, коли користуються вже усталеним терміном, маючи на увазі знову з'явилася інформаційну технологію. Так вийшло i з терміном «телефонія». Зараз вiн використовується поряд з такими визначеннями, як «цифрова»,...
Для чого потрібна віртуальна міні-АТС?
10-06-2013
Актуальна
Що таке віртуальна міні-АТС? Які основні функції та для чого потрібна віртуальна АТС? Це послуга, яка в більшості випадків, надається Internet-провайдерами та операторами IP телефонії . В Україні цю послугу також ще називають «Hosted PBX». Сутність цього сервісу...
Для чого необхідне налаштування IP-телефонії?
10-06-2013
Актуальна
У порівнянні з аналоговою, IP-телефонія дозволяє здійснювати контроль всіх телефонних переговорів та не потребує спеціального дорогого апаратному та програмному забезпеченні. Внаслідок своїх широких можливостей, IP-телефонія дозволяє використовувати...
Як зробити програмування міні-АТС для офісу?
10-06-2013
Актуальна
Після купівлі обладнання для телефонії , необхідно провести його індивідуальне програмування. Офісні телефонна станція є досить надійною електронною системою, здатною безперебійно функціонувати досить тривалий час, після проведення початкових...
Офісна АТС: відмінності від міської АТС
01-06-2013
Актуальна
Сьогодні вже неможливо уявити сучасний офіс без офісної міні-АТС. Наявність сучасної телефонної станції дозволяє впевнено почувати себе не тільки колективу співробітників, а й бізнес партнерам. АТС для офісу (або офисна АТС) – це автоматична...
Види АТС та області їх застосування
23-05-2013
Актуальна
У наш час перед керівником підприємства з'являється завдання вибору, або удосконалення АТС фірми, що дозволяє побудувати телефонну систему, максимально задовольняє потреби компанії. При виборі офісних станції необхідно враховувати потреби у комунікації...
Правильний вибір АТС для середнього та малого бізнесу
23-05-2013
Актуальна
При наявності не великого капіталу люди часто задаються питанням, як зробити правильний вибір АТС для середнього та малого бізнесу? При виборі телефонного устаткування для офісу необхідно ретельно вивчити технічні характеристики АТС для того, щоб вибрати...
Якими перевагами володіє програмна АТС для Windows?
07-03-2013
Актуальна
Програмною АТС називається програма, що працює на звичній для звичайного користувача операційної системи, що не вимагає особливої кваліфікації для адміністрування. Це новий тип програмного продукту, що з'явився на світовому ринку кілька років тому,...
Як організувати IP-телефонію в офісі?
01-03-2013
Актуальна
У разі якщо співробітникам підприємства необхідно часто користуватися міжміським та міжнародним зв'язком, доцільно провести впровадження в офісі IP-телефонії . Що таке VoIP? Як організувати IP-телефонію в офісі? VoIP (англ. Voice over IP) – це система зв'язку,...
Безкоштовна SIP-телефонія та її можливості
13-12-2012
Актуальна
Характеристики безкоштовної SIP-телефонії дивують користувачів своєю функціональністю, та, що немало-важливе, якістю передачі голосового повідомлення. На сьогоднішній день безкоштовна SIP-телефонія та її можливості, дозволяють забезпечити передачу...
Система телефонного зв'язку на підприємстві: етапи впровадження
22-11-2012
Актуальна
У цій статті ми розглянемо які етапи потрібно пройти етапи впровадження системи телефонного зв'язку на підприємстві. Для початку визначимося, які типи зв'язку потрібно використовувати. Це може бути звичайний провідниковий зв'язок, IP-телефонія або мобільний...
Сучасні технології телефонного зв'язку
22-11-2012
Актуальна
У даній статті мова піде про нові технології телефонного зв'язку. Оскільки світ навколо нас стрімко змінюється і деякі технології старіють, деякі модернізуються, а деякі зовсім зникають. Розглянемо далі, які сучасні технології телефонного зв'язку існують...
Цифрова міні-АТС: переваги вибору
22-11-2012
Актуальна
У цій статті розглянемо найбільш ефективне використання існуючих систем телефонного зв'язку, що таке цифрова міні-АТС та переваги вибору. На даний момент існують декілька типів телефонного зв'язку. Мається на увазі передача голосу між абонентами....
Етапи установки системи внутрішнього телефонного зв'язку
22-11-2012
Актуальна
Розглянемо основні етапи установки системи внутрішнього телефонного зв'язку та базового обладнання телефонної системи на підприємстві. Як розповідалося в одній з попередніх статей, перший етап це аналіз існуючого телефонного зв'язку. Після цього...
Де та як використовується шлюз IP-телефонії?
23-10-2012
Актуальна
IP телефонія – це така технологія, яка дозволяє використовувати Інтернет, або будь-яку іншу мережу використовує IP-адреси, для того, щоб вести переговори, як міжміські, так і міжнародні, у режимі реального часу. Розглянемо, де та як використовується...
Автоматична телефонна станція: склад та можливості
16-10-2012
Актуальна
Ви вирішили налагодити на вашому підприємстві якісні комунікації між працівниками за допомогою системи телефонного зв’язку на базі міні-АТС, але не знаєте, що входить в таку систему? Ми розкажемо вам про її основні компоненти. Ми розповімо вам про...
Телефонія на підприємстві: міні АТС для офісу
15-10-2012
Актуальна
Ви являєтеся керівником великої компанії чи підприємства, або їх технічним директором? Ви бажаєте організувати якісний внутрішній зв’язок між свої працівниками та раціонально використовувати міські телефонні лінії? Тоді вам необхідно встановлення...
Телефонна мережа загального користування: переваги вибору
07-09-2012
Актуальна
Телефонна мережа загального користування є мережею, яка забезпечує доступ до звичайних ліній проводів, міні-АТС, а також до спеціального обладнання для передачі різних видів даних. Передача даних в такій мережі проводиться за допомогою однієї магістральної...
1 2 3 4