+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Як організувати колл центр для інтернет-магазину?

Як організувати колл центр для інтернет-магазину?

Для організації якісної роботи інтернет-магазину необхідна якісна багатоканальна телефонія. Сучасний, надійний, зручний та недорогий багатоканальний зв'язок – саме такі вимоги висувають до телефонії інтернет-магазини. Адже кілька клієнтів можуть телефонувати одночасно, щоб уточнити інформацію або зробити замовлення, а завдяки якісному зв'язку, оператори зможуть обслужити їх усіх одночасно. Виникає питання, як організувати колл центр для інтернет-магазину?

Колл центр для інтернет-магазину

Багатофункціональний колл центр для інтернет-магазину для прийому та обробки дзвінків від замовників можна організувати допомогою платформи мульти-АТС. При підключенні обладнання дзвінки від потенційних покупців прийматимуться в будь-якому місці, де є вихід в Інтернет. Співробітники-оператори інтернет-магазину не прив'язані до певного місця. Вони можуть перебувати в будь-якій точці світу та приймати дзвінки від клієнтів або інших співробітників організації.

Міні АТС для офісу

Всі абоненти, підключені до платформи мульти АТС, будуть знаходиться в єдиній телефонній мережі. Всі з'єднання між співробітниками однієї організації – безкоштовні та безлімітні.

Мульти-АТС – це функціональний сервіс за допомогою якого можна виконувати наступні дії:

  • організувати колл центр. При цьому, якщо всі оператори зайняті, для клієнтів буде встановлена черга і автовідповідач буде оповіщати кожного абонента про приблизний час очікування;
  • вести он-лайн статистику дзвінків;
  • вести запис та прослуховування телефонних розмов операторів інтернет-магазина з покупцями.
  • реалізувати функцію callback або, інакше, автоматично передзвонювати клієнтові по визначеному номеру (дзвінок для клієнта безкоштовний);
  • встановити єдиний багатоканальний номер;
  • записати голосове вітання, яке будуть чути всі клієнти, перш ніж потрапити на оператора інтернет-магазину;
  • організувати голосові портали, реалізувати функцію автоінформаторів, які будуть повідомляти про товари та послуги інтернет-магазина.

Для організації IP-телефонії для інтернет-магазину знадобиться установка обладнання: IP-АТС, софтфонів на комп'ютери кожного оператора. Також підключається гарнітура: навушники та мікрофон.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 13-12-2011

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Як зробити монтаж телефонних мереж у житловому будинку?
Як зробити монтаж телефонних мереж у житловому будинку?

Навіть з розвитком мобільних технологій стаціонарний телефон не втрачає своєї актуальності – він все так само необхідний людям, особливо...

Офісна телефонія для декількох філій
Офісна телефонія для декількох філій

При відкритті нових офісів більшість компаній сьогодні роблять ставку на IP-телефонію . Відмова від аналогової телефонії зрозуміла, адже...

VoIP-телефонія для «чайників»: огляд базових термінів
 VoIP-телефонія для «чайників»: огляд базових термінів

Дана стаття містить короткий огляд, про те, що таке VoIP-телефонія для «чайників», налаштування, склад системи та огляд базових термінів....

Всі статті