Каталог
+380Показати номер

Статті про телекомунікації

Як зробити монтаж телефонної станції в ТРЦ?
13-12-2011
Торгово-розважальний комплекс (ТРЦ) – це сучасні об'єкти, які ще на етапі будівництва оснащуються кабельними мережами. На їх основі пізніше будуються якісні телекомунікації торгово-розважального центру. Особливістю ТРЦ з точки зору організації телефонного...
Офісна телефонія для декількох філій
13-12-2011
При відкритті нових офісів більшість компаній сьогодні роблять ставку на IP-телефонію . Відмова від аналогової телефонії зрозуміла, адже її цифрові варіанти несуть в собі значно більше функціональних можливостей: Офісна телефонія для декількох...
Як організувати телефонію в офісі?
13-12-2011
Одним з компонентів забезпечення роботи сучасного офісу є якісна багатоканальна телефонія. Сьогодні кожна організація вирішує для себе питання, як організувати телефонію в офісі та який варіант телефонії для неї найбільш вигідний: традиційна АТС,...
Навіщо потрібна організація IP-телефонії в музеї?
13-12-2011
Звичайно, музеї – це не колл-центри, де на телефонії базується вся робота підприємства. Однак і тут без стаціонарного телефонного зв'язку не обійтися. Телефонія – це один з базових елементів життя музею. Навіщо потрібна організація IP-телефонії...
Як зробити впровадження IP-телефонії для магазину?
13-12-2011
Як зробити впровадження IP-телефонії для магазину? Для зв'язку між магазинами (якщо мова йде про мережу торгових точок), офісом і складом. Ще кілька років тому для цих цілей використовувалася аналоговий телефонний зв'язок , який надавала міська АТС....
Як організувати колл центр для інтернет-магазину?
13-12-2011
Для організації якісної роботи інтернет-магазину необхідна якісна багатоканальна телефонія. Сучасний, надійний, зручний та недорогий багатоканальний зв'язок – саме такі вимоги висувають до телефонії інтернет-магазини. Адже кілька клієнтів можуть...
Для чого потрібне встановлення АТС у готелі?
13-12-2011
Для чого потрібне встановлення АТС у готелі? Відповімо на це питання. У готельному бізнесі телефонний зв'язок є, мабуть, найбільш широко застосованим видом зв'язку. Телефон використовується для ведення фінансово-господарської діяльності, по телефону...
Телекомунікаційні рішення для бізнес центру
13-12-2011
До недавнього часу специфіка телефонізації бізнес-центрів полягала в тому, що власник будівлі або управляюча компанія підписували з оператором телефонного зв'язку ексклюзивний договір. Сьогодні подібна схема телефонізації практично не працює, оскільки...
Переваги IP-телефонії в аптеці
13-12-2011
Телефон в аптеці рідко коли замовкає. Практично всі аптечні пункти сьогодні надають послуги з консультації та прийому замовлень на ліки по телефону. А тому вимоги до зв'язку в цих закладах завжди підвищені: потрібна багатоканальність, хороша чутність,...
Організація IP-телефонії для автомобільної стоянки
13-12-2011
На платних автомобільних стоянках та паркінгах сьогодні повним ходом йде процес автоматизації послуг. Для того, щоб практично повністю виключити людський фактор із процесу пошуку вільних місць, збору грошей за паркування, необхідне прокладання кабельних...
Обладнання та засоби телефонного зв'язку для складу
13-12-2011
Обладнання та засоби телефонного зв'язку для складу забезпечують можливістю приймати дзвінки від клієнтів, у тому числі і міжміські, на прийом та відвантаження товарів, обмін інформацією між співробітниками, що працюють на одному складі. Багатоканальна...
Сучасні засоби телекомунікації для заводів та фабрик
13-12-2011
Жодна сучасна виробнича будівля сьогодні не обходиться без якісної телефонної мережі . Сучасні засоби телекомунікації для заводів та фабрик – запорука того, що процес виробництва завжди залишиться під контролем. Контакт з постачальниками та замовниками,...