Каталог
+380Показати номер

Віртуальні АТС: необмежені можливості

Віртуальні АТС: необмежені можливості

Сучасні технології та розвиток ІР-телефонії дозволяють використовувати сервіси, що можуть обходити всі обмеження стаціонарних АТС, цим самим розширюючи їх можливості. Віртуальна АТС може обробляти велику кількість телефонних дзвінків і при цьому не бути залежати від конкретного офісу.

При використанні ІР-технологій зв’язку з’являється можливість обирати варіанти розміщення телекомунікаційного обладнання, яке може бути розташоване як в офісі, так і в компанії, що надає дані послуги. При бажанні можна присвоїти номер будь-якого міста та навіть країни.

Переваги віртуальних ІР АТС

Великою перевагою віртуальних ІР АТС є багатоканальні телефонні номери, тобто зателефонувавши на фірму абонент почує голосове привітання та запропоноване меню. В даному меню буде сказано яку цифру потрібно натиснути щоб зв’язатися з різними відділами, а це в свою чергу зекономить час співробітникам на перемикання дзвінків між різними апаратами. Крім того, якщо співробітник не бере слухавку (його немає на місці), то здійснюється автоматична переадресація на його мобільний номер, або на інші контактні телефони, що були попередньо узгоджені.

IP-АТС

Віртуальні АТС дозволяють економити не тільки час а й кошти, адже для встановлення АТС такого типу – не потрібно користуватись послугами монтажників чи проводити додаткові лінії зв’язку. Та й налаштування традиційної станції займає значно більше часу та зусиль, при переїздах компанії не потрібно перевозити дороге обладнання.

Також віртуальні АТС дозволяють використовувати такі можливості як моніторинг вхідних/вихідних дзвінків, запис телефонних розмов, організація телефонних конференцій та навіть створення власного корпоративного call-центру. Додатковими можливостями є: доступ до співробітників, які працюють віддалено, при наявності в них Інтернет-з’єднання; голосові скриньки, що виконують роль автовідповідача для кожного внутрішнього номеру; можливості миттєвого відправлення голосових повідомлень на електронну поштову скриньку (e-mail). Керівник завжди має змогу переглядати всю статистику розмов в будь-який момент часу та змінювати різного роду налаштування використовуючи зручний веб-інтерфейс.

Зазвичай послуги по використанню віртуальної АТС поділяються на пакети, тобто існує стандартний пакет до якого входить певний набір послуг, а за додаткові кошти всі функціональні можливості можуть розширюватись.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 26-04-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння

Системи пожежогасіння призначені для запобігання пожежі та мінімізації її можливих наслідків, для уникнення людських жертв....

Як формується вартість системи пожежогасіння?
Як формується вартість системи пожежогасіння?

Вартість системи пожежогасіння визначається рядом аспектів, що включають в себе специфічні особливості кожної окремої системи....

Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень
Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень

Для забезпечення комфорту житлового приміщення, сьогодні, великою популярністю користується втоматизація вентиляції та кондиціонування...

Всі статті