Каталог
+380Показати номер

Які можливості відкриває IP-телефонія?

Які можливості відкриває IP-телефонія?

IP-телефонія є набором сучасних технологій, які використовують, щоб передати звукові сигнали людської мови за допомогою Інтернету. У загальних рисах IP-телефонія тісно пов'язує телефонію й Інтернет. Ще зовсім недавно телефонна мережа та IP-мережа не були пов'язані один з одним. Але з розвитком інформаційних технологій, які проникають в усі сфери життя людини, ці мережі інтегрувалися один в одного та стали одним цілим.

Переваги IP-телефонії

IP-телефонія надає користувачам великі функціональні можливості по комунікації один з одним. Більшість функцій стосуються саме процесу налагодження комунікації. Перерахуємо основіе з них:

  • Грітінг – вітання, заздалегідь записане. Зазвичай застосовується в сервісах таких як: автооператор та голосова пошта. Це автоматичне привітання, яке здійснює контакт з абонентом, бере участь у процесі IP-телефонії.
  • Черга ACD – автоматичний сервіс, що накопичує вхідні дзвінки до появи вільних операторів з групи абонентів, що обробляють цю чергу. Під час очікування абонентам може оголошуватися номер по порядку в черзі.
  • Переадресація дзвінків – автоматичний сервіс, що перенаправляє вхідні дзвінки на інший номер.
  • Переадресація по зайнятості – перенаправлення дзвінків, якщо абонент зайнятий.
  • Переадресація по відсутності відповіді – перенаправлення дзвінків, якщо абонент не відповів протягом певного часу.
  • Голосове меню – елемент віддаленого тонового управління, зазвичай складається з голосових підказок, які говорять про значення кнопок для подальшої обробки сигналу.
  • Безумовна переадресація – переадресація, при якій здійснюється переведення всіх дзвінків незалежно від стану лінії.
  • Автовідповідач – особиста голосова пошта. Сервіс, що реалізується спеціальним пристроєм, що включає в себе функції телефону та програвача. Зараз автовідповідачі зазвичай можуть працювати в 2х режимах: прийом дзвінка та програвання вітання з наступним записом повідомлення (при цьому можливий запис номера абонента та час) – при вхідному дзвінку, автовідповідач автоматично відповідає на дзвінок, програє повідомлення – дає знати абоненту, що зараз почнеться запис, та після умовного оповіщення проводиться запис, та режим віддаленого управління – при дзвінку на свій автовідповідач Ви можете, ввівши пін-код в тоновому режимі керувати автовідповідачем, прослуховувати або видаляти повідомлення.

Телефон з автовідповідачем

Як і в будь-якому способі передачі та прийому даних, в IP-телефонії існує певна тарифікація, яка називається біллінг. Біллінг є практично основною системою в роботі будь-якого оператора, незалежно від того представляє він фіксовану або стільникову систему зв'язку. Біллінг формує білінгову систему, а білінгова система – автоматична система тарифікації послуг.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 17-08-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння

Системи пожежогасіння призначені для запобігання пожежі та мінімізації її можливих наслідків, для уникнення людських жертв....

Як формується вартість системи пожежогасіння?
Як формується вартість системи пожежогасіння?

Вартість системи пожежогасіння визначається рядом аспектів, що включають в себе специфічні особливості кожної окремої системи....

Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень
Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень

Для забезпечення комфорту житлового приміщення, сьогодні, великою популярністю користується втоматизація вентиляції та кондиціонування...

Всі статті