+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Система телефонного зв'язку на підприємстві: етапи впровадження

Система телефонного зв'язку на підприємстві: етапи впровадження

У цій статті ми розглянемо які етапи потрібно пройти етапи впровадження системи телефонного зв'язку на підприємстві. Для початку визначимося, які типи зв'язку потрібно використовувати. Це може бути звичайний провідниковий зв'язок, IP-телефонія або мобільний зв'язок. У багатьох сучасних підприємствах вони можуть комбінуватися.

Якщо підприємство перебуває в межах однієї будівлі або території, то найпростішим та найбільш дешевим варіантом буде звичайна провідна телефонія. Також, для здешевлення такого зв'язку, використовуються міні-АТС, які дають економію, за рахунок зменшення зовнішніх ліній.

Якщо підприємство знаходиться по різних будівлях або територіях (містах або країнах), доцільно використовувати IP-телефонію, що значно здешевить зв'язок при міжміських дзвінках.

Мині-АТС

Якщо є деяка кількість роз'їзних працівників (торгових представників, експедиторів), то доцільно використовувати мобільний зв'язок.

Етапи впровадження

Розглянемо етапи впровадження для провідникового зв'язку:

  • на першому етапі проводиться візуальна діагностика існуючої системи зв'язку на підприємстві;
  • на другому – складається технічне завдання (ТЗ) на побудову або модернізацію системи зв'язку. У технічному завданні наводиться докладний опис та схема організації майбутньої системи;
  • на третьому етапі, після затвердження детального технічного завдання, здійснюється підбір потрібного обладнання (кабелі, міні-АТС, якщо це передбачено, та інші компоненти) та програмного забезпечення та складається кошторисний розрахунок;
  • на четвертому етапі, після узгодження кошторису, проводиться поставка комплектації, встановлення, тестування та налаштування системи зв'язку;
  • на п'ятому етапі готова система зв'язку передається клієнтові.

При використанні IP-телефонії, деякі етапи відрізняються, за рахунок використання небагато інших компонентів, а саме IP-шлюзів. Для такого типу зв'язку необхідний Інтернет-канал від провайдера, при необхідності навіть використання декількох каналів, для резервування. Базові елементи (телефонні апарати, розетки, кабелі) такі ж, як і у дротового зв'язку, але замість зовнішніх ліній використовується канали Інтернет.

При використанні мобільного зв'язку, укладаються договори з операторами стільникового зв'язку. Якщо мобільним зв'язком користуються велика частина працюючих, то їх поєднують в корпоративні пакети, що здешевлює зв'язок між ними.

Ми розглянули основні етапи при впровадженні системи внутрішнього телефонного зв'язку. В залежності від потреб та завдань, вони незначно можуть відрізнятися, особливо при комбінації різних типів зв'язку.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 22-11-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Для чого необхідна установка офісних АТС?
Для чого необхідна установка офісних АТС?

Найчастіше невеликі підприємства починають з підключення телефону на пару номерів, зарезервованих за конкретними співробітниками. З...

Сфери застосування телефонних систем
Сфери застосування телефонних систем

Основна сфера, де знаходить застосування телефонний дріт, звичайно ж, є телефонізація різних об'єктів: побутових, громадських, муніципальних,...

Як організувати телефонний зв'язок в готелі?
Як організувати телефонний зв'язок в готелі?

Без телефону практично неможливо собі уявити не тільки розкішний п'ятизірковий готель, а й маленьку придорожню готель. Телефонний...

Всі статті