Каталог
+380Показати номер

Система телефонного зв'язку на підприємстві: етапи впровадження

Система телефонного зв'язку на підприємстві: етапи впровадження

У цій статті ми розглянемо які етапи потрібно пройти етапи впровадження системи телефонного зв'язку на підприємстві. Для початку визначимося, які типи зв'язку потрібно використовувати. Це може бути звичайний провідниковий зв'язок, IP-телефонія або мобільний зв'язок. У багатьох сучасних підприємствах вони можуть комбінуватися.

Якщо підприємство перебуває в межах однієї будівлі або території, то найпростішим та найбільш дешевим варіантом буде звичайна провідна телефонія. Також, для здешевлення такого зв'язку, використовуються міні-АТС, які дають економію, за рахунок зменшення зовнішніх ліній.

Якщо підприємство знаходиться по різних будівлях або територіях (містах або країнах), доцільно використовувати IP-телефонію, що значно здешевить зв'язок при міжміських дзвінках.

Мині-АТС

Якщо є деяка кількість роз'їзних працівників (торгових представників, експедиторів), то доцільно використовувати мобільний зв'язок.

Етапи впровадження

Розглянемо етапи впровадження для провідникового зв'язку:

  • на першому етапі проводиться візуальна діагностика існуючої системи зв'язку на підприємстві;
  • на другому – складається технічне завдання (ТЗ) на побудову або модернізацію системи зв'язку. У технічному завданні наводиться докладний опис та схема організації майбутньої системи;
  • на третьому етапі, після затвердження детального технічного завдання, здійснюється підбір потрібного обладнання (кабелі, міні-АТС, якщо це передбачено, та інші компоненти) та програмного забезпечення та складається кошторисний розрахунок;
  • на четвертому етапі, після узгодження кошторису, проводиться поставка комплектації, встановлення, тестування та налаштування системи зв'язку;
  • на п'ятому етапі готова система зв'язку передається клієнтові.

При використанні IP-телефонії, деякі етапи відрізняються, за рахунок використання небагато інших компонентів, а саме IP-шлюзів. Для такого типу зв'язку необхідний Інтернет-канал від провайдера, при необхідності навіть використання декількох каналів, для резервування. Базові елементи (телефонні апарати, розетки, кабелі) такі ж, як і у дротового зв'язку, але замість зовнішніх ліній використовується канали Інтернет.

При використанні мобільного зв'язку, укладаються договори з операторами стільникового зв'язку. Якщо мобільним зв'язком користуються велика частина працюючих, то їх поєднують в корпоративні пакети, що здешевлює зв'язок між ними.

Ми розглянули основні етапи при впровадженні системи внутрішнього телефонного зв'язку. В залежності від потреб та завдань, вони незначно можуть відрізнятися, особливо при комбінації різних типів зв'язку.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 22-11-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння

Системи пожежогасіння призначені для запобігання пожежі та мінімізації її можливих наслідків, для уникнення людських жертв....

Як формується вартість системи пожежогасіння?
Як формується вартість системи пожежогасіння?

Вартість системи пожежогасіння визначається рядом аспектів, що включають в себе специфічні особливості кожної окремої системи....

Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень
Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень

Для забезпечення комфорту житлового приміщення, сьогодні, великою популярністю користується втоматизація вентиляції та кондиціонування...

Всі статті