Каталог
+380Показати номер

Обслуговування комп'ютерної техніки в ІТ-аутсорсингу

Обслуговування комп'ютерної техніки в ІТ-аутсорсингу

Обслуговування комп'ютерної техніки або аутсорсинг – це один із способів оптимізації роботи будь-якого підприємства чи фірми, заснований на тому, що непрофільні функції передаються для виконання іншим компаніям, що спеціалізуються на їх виконанні.

ІТ-аутсорсинг

ІТ-аутсорсингом називається делегування профільним компаніям функцій, які пов'язані з інформаційними технологіями. Ще кілька років тому дане поняття тільки входило в наше життя, а зараз важко знайти компанію, яка не використовувала б в тій чи іншій мірі аутсорсинг у своїй роботі. ІТ-аутсорсинг часто знаходить популярність серед молодих компаній , що динамічно розвиваються, оскільки дозволяє більш успішно вирішувати основні бізнес-завдання, не витрачаючи час на супутні рутинні проблеми.

Ринок ІТ-аутсорсингу молодий, але швидко зростаючий та перспективний. Питання, пов'язані з інформаційною безпекою є дуже важливими для нормальної роботи будь-якої компанії. Тому та зростає попит на такі послуги, як резервування даних або відновлення системи. IT-аутсорсинг дозволяє не тільки підвищити ефективність основної діяльності фірми, а й убезпечити себе, а також заощадити фінансові кошти.

Компьютерная техника

Обслуговування комп'ютерної техніки в ІТ-аутсорсингу має свої переваги та недоліки в порівнянні з самостійним рішенням проблем пов'язаних з інформаційними технологіями.

До недоліків слід віднести:

  • страх клієнта перед можливим витоком інформації;
  • є комерційною таємницею;
  • залежність від провайдера;
  • потенційна можливість втратити оперативний контроль над системами.

Перевагами ІТ-аутсорсингу слід визнати:

  • фінансову відповідальність профільної компанії за якість сервісу;
  • легкість впровадження інновацій;
  • зниження вартості підтримки та володіння інформаційними технологіями;
  • всі витрати на ІТ стають повністю прозорими;
  • не виникає проблем з пошуком кваліфікованого персоналу.

Таким чином, послуга обслуговування компьютерної техніки дозволяє значно знизити ймовірність втрати важливих даних, залучати до виконання роботи грамотних і досвідчених фахівців, підтримувати сервіс на достатньому рівні, оптимізувати фінансові витрати і дозволити співробітникам компанії сконцентруватися на вирішенні профільних завдань.

Назад в: Комп'ютеризація, Інформатизація 19-04-2010

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння

Системи пожежогасіння призначені для запобігання пожежі та мінімізації її можливих наслідків, для уникнення людських жертв....

Як формується вартість системи пожежогасіння?
Як формується вартість системи пожежогасіння?

Вартість системи пожежогасіння визначається рядом аспектів, що включають в себе специфічні особливості кожної окремої системи....

Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень
Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень

Для забезпечення комфорту житлового приміщення, сьогодні, великою популярністю користується втоматизація вентиляції та кондиціонування...

Всі статті