+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Етапи установки системи внутрішнього телефонного зв'язку

Етапи установки системи внутрішнього телефонного зв'язку

Розглянемо основні етапи установки системи внутрішнього телефонного зв'язку та базового обладнання телефонної системи на підприємстві.

Як розповідалося в одній з попередніх статей, перший етап це аналіз існуючого телефонного зв'язку. Після цього здійснюється проектування нової системи, або модернізація діючої. Коли вже остаточно визначилися з вибором телефонного обладнання, починається його монтаж.

Процес встановлення

В першу чергу потрібно визначитися, в якому місці буде заведений кабель від оператора фіксованого зв'язку. При великій кількості вхідних ліній, бажано розглянути можливість встановлення КРОСЗу, або комутаційної шафи. Після цього визначимося з прокладанням кабелів до кожного конкретному робочого місця, або місця, де будуть встановлені телефонні апарати (можуть бути та громадські місця, наприклад для клієнтів). Далі визначаємося по скільком парам будуть підключатися той чи інший апарат. Для простих телефонів достатньо однієї пари проводів, для системних, або специфічних апаратів може знадобитися дві, або більше пари.

Наступним етапом буде безпосередня прокладання кабелів від робочого місця до комутаційної шафи. Після монтажу кабелів можна приступати саме до підключення зовнішніх ліній. По закінченню всіх комутації, проводимо перевірку кожного телефону. Цей варіант найпростіший тавикористовується тоді, коли для кожного робочого місця використовується окремий міський номер.

Міні-АТС

У разі використання міні-АТС, всі кабелі також підводимо до комутаційної шафи, але схема підключення відрізняється. Всі вхідні номери підключаються до вхідних ліній безпосередньо в АТС. Робочі ж місця підключаються до виходів міні-АТС, згідно, попередньо обговореною схемою. Коли зроблено всі комутації, починається програмування обладнання. Програмування в основному здійснюється фахівцями, які в майбутньому будуть обслуговувати конкретну АТС.

При використанні технології VoIP прокладка додаткових кабелів не потрібна, за умови, що на підприємстві вже встановлена локальна мережа. Спеціальні IP-телефони підключаються безпосередньо до існуючої мережі.

Ми Вам розповіли, про базові етапи установки системи внутрішнього телефонного зв'язку в залежності від обраних типів зв'язку, що використовуються на підприємстві.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 22-11-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Переваги IP-телефонії в аптеці
Переваги IP-телефонії в аптеці

Телефон в аптеці рідко коли замовкає. Практично всі аптечні пункти сьогодні надають послуги з консультації та прийому замовлень на ліки по...

Принцип роботи телефонного зв'язку
Принцип роботи телефонного зв'язку

Телефонний зв'язок – передача звукової інформації з телекомунікаційних ліній. Принцип роботи телефонного зв'язку базується на передачі...

Як зробити підключення IP-телефонії до комп'ютеру?
Як зробити підключення IP-телефонії до комп'ютеру?

Загалом-то, вже не секрет, що просто говорити по телефону це і незручно і досить дорого. Особливо якщо доводиться вести розмову зі...

Всі статті