+380Показати номер

(044) 391-40-81

Головне меню
Каталог виробників
E-mail розсилка

Автоматична телефонна станція: склад та можливості

Автоматична телефонна станція: склад та можливості

Ви вирішили налагодити на вашому підприємстві якісні комунікації між працівниками за допомогою системи телефонного зв’язку на базі міні-АТС, але не знаєте, що входить в таку систему? Ми розкажемо вам про її основні компоненти.

Ми розповімо вам про її основних компонентах. До них відносяться: свтоматична телефонна станція, телефонні лінії, абонентські пристрої. Давайте більш детально розглянемо усі ці складові системи зв’язку.

Автоматичні телефонні станції (міні-АТС) в залежності від типу комутації бувають: цифрові, аналогові та гібридні.

Аналогові та гібридні станції

Аналогові станції відрізняються найменшою вартістю порту. Гібридні АТС відрізняються від цифрових способом комутації сигналу.

У цифрових АТС голосовий сигнал тональної частоти перетворюється в кодований цифровий електричний сигнал (що має тільки два логічних значення: «0» та «1»). Ці сигнали потім та комутуються. У гібридних АТС комутується «не оцифрований», тобто аналоговий електричний сигнал тональної частоти без перетворення. При цьому керуючі програми гібридних АТС подібні до тих, що використовуються у цифрових АТС. Інтерфейс користувача може збігатися, та абонент станції в ряді випадків навіть не відчує різниці між гібридною та цифровою АТС. Термін «гібридні лінії» означає, що до таких лініях можна підключати як системні, так і аналогові телефони.

Цифрова міні-АТС

Телефонні лінії – до них відносяться кабельні лінії, як внутрішні так і зовнішні по яких передається сигнал. Внутрішніми лініями поєднується між собою автоматична телефонна станція з абонентськими пристроями (телефонними апаратами).

Абонентські пристрої

До абонентських пристроїв належать телефонні апарати, які стоять у кожного працівника установи. Сервіс, який можна отримати від станції, залежить від типу телефонних апаратів.

Перший тип – стандартні аналогові апарати, кнопкові або дискові. Такі апарати не можуть реалізувати весь спектр можливостей міні-АТС.

Другий тип – системні телефонні апарати (термінали). Ці апарати створені спеціально для роботи з міні-АТС, та вони забезпечують виконання всіх передбачених станцією можливостей. Зазвичай вони поставляються разом зі станцією, та їх кількість та тип (можливості) визначаються потребами користувача міні-АТС. Системні телефони працюють тільки з тими станціями, для яких вони розроблялися.

Ви дізналися про основні складові системи телефонного зв’язку на базі офісної міні-АТС. Можемо зробити висновок, що при правильному виборі цих компонентів на вашому підприємстві буде зручний та надійний зв’язок між вашими працівниками.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 16-10-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Засоби та системи телефонного зв'язку на заводах та фабриках
Засоби та системи телефонного зв'язку на заводах та фабриках

Крупний промисловий об'єкт просто неможливо уявити без комплексної та чітко налагодженої системи комунікацій. Тому телефонізація є обов'язковою...

Безкоштовна SIP-телефонія та її можливості
Безкоштовна SIP-телефонія та її можливості

Характеристики безкоштовної SIP-телефонії дивують користувачів своєю функціональністю, та, що немало-важливе, якістю передачі голосового...

Різновиди телефонії: аналоговий та цифровий зв'язок
Різновиди телефонії: аналоговий та цифровий зв'язок

На сьогоднішній день існують два основні різновиди телефонії: аналоговий та цифровий зв'язок. Розподіл відбувається на станції, за типом...

Всі статті